Lange cyclussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Muisje08, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Wie heeft er nog een lange cyclus? en onregelmatige?

Ik heb nu al een cyclus van 40 dagen.... vorige maand 32. Verder heb ik het niet onthouden.

Momenteel ben ik eigenlijk 8 dagen overtijd, maar ik ben er zo zeker van dat ik ongesteld ga worden, dat ik nog niet getest heb!

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    euhm...ik zit op een cyclus van inmiddels maar liefst 132 dagen....
    Maar ben dan ook 27okt gestopt met de pil en wacht dus op mijn 1e ongi

3. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.096
    1.086
    113
    Sinds mn zwangerschap ben ik ook heel onregelmatig, en soms duurt het heel lang.
    30-50-80, heel verschillend steeds weer..

Zit nu op dag 32, maar durf ook niet te testen.
    Vorige cyclus op dag 45 een positieve test,
    maar op dag 50 toch ongesteld geworden.. :/

4. Muisje08

Muisje08 Lid

7 dec 2008
    54
    0
    0
    Dat is balen dan!

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb het ook na mn vorige zwangerschap/keizersnee.

eerste keer 35 dagen, vorige cyclus 41 dagen en dit keer is maar weer afwachten, ben gaan temperaturen om te kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb.....
    ben echt bang dat ik nu niet meer zwanger kan worden!

6. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.096
    1.086
    113
    Waarom ben je daar bang voor dan?

Ik temperatuurde ook (alleen niet meer sinds ik zwanger wil worden.)
    En al had ik een cyclus van 80 dagen, ik zag precies wanneer m'n eisprong was.

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Nou dat er tijdens de keizersnee iets fout is gegaan en ik niet meer zwanger kan worden,
    ik ben pas vorige week begonnen met tempen dus ik kan daar nog niets van zeggen. hopelijk is het gewoon ontpillen en heb ik nog wel een eisprong!

8. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    ik heb ook een hele lange cyclus, vroeger heerlijk, maar nu lijkt het wel maanden te duren. in september gestopt met de pil. We willen graag zwanger worden, maar willen er rustig onder blijven. Dit hadden we ook al een beetje verwacht. Deze maand begonnen met tempen...

zal mijn banner verwijderen, die klopt natuurlijk niet met een cyclus van 55.. en soms 35.. dus ook dit weekend maar geklust voor de zekerheid! :)

9. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    banner meteen veranderd, nu klopt ie wel...
    dag 1 = dag 23

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sinds ik stopte met de pil waren mijn cyclussen 3x 8weken, ben toen naar de ha gegaan die verwees me door naar de gyn, ik mankeer verder niks maar met een lange cyclus heb je vaak geen (goeie) eisprong dus i gebruik nu clomid om een eisprong op te wekken.

suc6 allemaal meiden

11. mammamia

mammamia Niet meer actief

Eind aug' 08 gestopt met de pil daarna cyclus van 43 dagen, toen 78 dagen en zit nu weer op dag 73 maar nog niks:S Wel afgelopen zaterdag bruin/rozige afscheiding/bloeding gehad en wat rozig slijm, maar was daarna alweer gelijk verdwenen... nog niet eerder gehad afgelopen half jaar:S Ik vraag me af of ik in zo'n lange cyclus nog steeds een eisprong kan hebben en eventueel nog kans op een zwangerschap heb?!

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    bij mij ging het als volgt:

na ring; 24*25*36*51*...

Dus ook redelijk de hoogte aan het ingaan... echt niet leuk! Ik ben sinds een week aan de teunisbloemolie geslagen, hoop dat het werkt.
    Succes meiden, en oja, morgen begin ik te tempen ook... wil ook wel eens met zekerheid mijn ei vinden

liefs

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Dames ik zie hier dat jullie cyclus heel onregelmatig zijn. Mij tip is ga naar de huisarts het kan pco zijn. Is niets ergs maar wel heel goed op te lossen

14. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Sinds Januari gestopt met de pil, eerste ongi 28 dagen en nu is mijn cyclus 24 dagen, dus ik mag niet klagen.
    Vind het echt heel netjes.

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook heel onregelmatig, nu aan de clomid. Zie onderschrift.

16. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hier ook onregelmatig, begonnen met paar maanden rond de 42 dagen. Tijd later werd dit wel een paar keer 32 dagen, toen dacht ik ook jeeh is wel netjes. Maar nu weer 36 en 38 dagen, kan nog veel langer zoals ik hier lees, maar toch wel balen, 't 'wachten' duurt steeds zo lang.....

groetjes

17. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    muisje, misschien zit het in de naam ;) en moeten we onze naam veranderen

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nou vandaag dan eindelijk doorgezet, dag 74:S Ben wel opgelucht dat het er eindelijk is, maar die lange cyclussen vind ik vreselijk:S

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    lange cyclussen zijn idd niet tof... maar ik ren nog niet zo snel naar de HA... geef m'n lichaam wel nog ff tijd, zijn ook niet gehaast met zwanger worden.

Goed nieuws;;; heb vandaag echt wel m'n ei gespot, de eerste keer dat ik het duidelijk voel!
    Was echt blij! Kwam ook op een moment waarop ik er totaal niet aan dacht, plots wat ongi-achtige pijn: 2 korte krampjes

lieeeeefs!

Deel Deze Pagina