Buikpijn wk vóór NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Piet, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Vorige week ben ik bij de gyn geweest, vlak voor mijn eisprong. Flink geklust, zullen we maar zeggen en nu zit ik een week voor mijn NOD.

Sinds een paar dagen heb ik behoorlijk last van buikpijn. Het is eigenlijk continue aanwezig, maar het steekt ook af en toe. Verder zit het aan de rechterzijde, een beetje op eierstokhoogte ongeveer.
    Ik heb íets last van mijn (.)(.) maar verder eigenlijk niks. Broeken zitten wel wat strakker, maar dat kan ook van het eten komen :oops: .

Wie kent dit gevoel en is het normaal dat ik een week voor mijn NOD al behoorlijk last heb van ongemakken/jes?

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik heb steeds een week vr me NOD last van zeurende buikpijn die nt echt overgaat. Jammer genoeg is dit bij een voorteken dat de duivels er weer aankomen... 1 voordeel, ben tijdig verwittigd, de dag dat ik ongi word is nt meer zo teleurstellend ... Hoop dat het vr jou snel mag lukken ! Liefs xxx

3. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik had vanaf het moment van m'n eisprong lichte pijn in m'n linkerlies en die is niet overgegaan.
    2 dagen voor mijn NOD zijn mijn tepels dan ook nog gevoelig geworden en zie mijn banner.
    Ik duim voor je hoor !

liefs, Vicky

4. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Bij mij is het dus mijn rechterlies en had rechts ook mijn eisprong (op echo bij gyn gezien).

Hopelijk wordt mijn banner zoals die van jou!

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik had erg last van ongi pijn. Maar op zich was het daar veel te vroeg voor. Nou ja...het resultaat zie je aan mijn banner.

6. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik had ook al een paar dagen ongi-gevoel voor m'n NOD maar zeker geen krampen zoals sommige zwangeren wel hebben. Vandaar dat ik dacht dat ik toch ongi zou worden. Maar gelukkig was het het voorteken van iets anders ;)

En... Piet... ik hoop het echt ook voor jou dat je binnenkort eveneens zo'n banner hebt [-o<

7. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    je gaat jezelf redelijk ontoerekeningsvatbaar verklaren! ;)
    Hier nog zo'n geval!

Ook al vanaf de eisprong een "golfbal" in mijn buik en kleine "klachtjes"die ik volgens mij normaal niet heb. NOD is woensdag, maar toch maar testje gedaan vanmiddag....dacht met zoveel klachten toch ook wel HcG te kunnen waarnemen... hartstikke negatief.. Niet zwanger dus...

Wens jullie meer geluk,

XMarilene

8. Piet

Piet Actief lid

26 aug 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    He bah Marilene, daar zit je natuurlijk niet op te wachten.... Maar woensdag pas NOD, dus misschien ben je te vroeg geweest met testen?

Vannacht als ik me omdraaide werd ik wakker van een pijnscheut rechts, zo dat ik naar adem moest happen. Het is na 2 tellen wel gewoon weer weggeëbt. Maar moet nu erg veel plassen en heb wel het gevoel dat er écht iets is. *des te groter dadelijk weer de teleurstelling als ik de duivels op bezoek krijg*

Mocht het zo blijven, dan ga ik tóch maar testen vrijdag....

Deel Deze Pagina