Zie vraag, ik kan het niet vinden op internet en kan me herrinneren dat iemand op ZP dat had uitgezocht..
Hey dat is hetzelfde als bij google, maar volgens mij had niemand er een topic over, maar plakte iemand het in een heel ander onderwerp..
Ik heb nu deze gevonden maar klopt die wel? Clearblue (plus): 25 Clearblue (met indicator): 25 Clearblue (zwanger/niet zwanger): 50 Test jezelf.nu (cassette): 20 Zwanger&Kids (cassette, midstream en dipstick): 20 Matcare ultra: 10 Matcare (dipstick, cassette en midstream): 25 Kruidvat: 25
Ultragevoelig: De zogenaamde ultra gevoelige testen claimen dat je al 6 dagen voor je nod een positieve test kan hebben. Zij nemen al een waarde van 10-12 mlU/mL HCG waar. voorbeelden hiervan zijn matcaretesten en testpoint Gevoelig : Gevoelige testen claimen 4 dagen voor nod al een waarde te kunnen meten zij nemen een waarde van 20-25 mlU/mL HCG waar. Voorbeelden hiervan zijn clearbluedigitaal met indicator, kruidvatpipettest, matcare, sensitest Normaal : Deze testen kun je gebruiken vanaf de dag dat je je menstruatie verwacht. Zij nemen een waarde van rond de 50 mlU/mL HCG. De meeste huismerken behoren tot deze groep. Ook de clearbluedigitaal zonder indicator. Het hcg verdubbeld ongeveer per 2 a 3 dagen. Zou je op de ultragevoelige test een positief resultaat zien zou je een aantal dagen later de gevoelige test kunnen gebruiken. Deze moet dan ook een positief resultaat geven. En weer een aantal dagen later kun je het felbegeerde "ZWANGER" op de clearblue waarnemen.
en deze nog; Matcare (ultra) - 10 MLU Testjezelf.nu -20 mlU/mL HCG Matcare (dipstick) - 25 mlU/ml Kv 2voor5 - 25 mlU/ml CB digitaal met indicator 25 mlU/ml CB plus 25 mlU/ml
Ik heb ergens gelezen dat de k2v5 al reageert op 8 mlU/ml. Die vrouw had een hele lichte positieve test en heeft die dag bloed laten testen. Bloedwaarde was 8. Het is natuurlijk een forumverhaal, dus of het berust op waarheid weet ik niet, maar ik geloof wel dat de k2v5 veel sneller reageert dan bij 25 mlU/ml. Verder weet ik dat de predictor early meet vanaf 12.5 mlU/ml.
Matcare (ultra) - 10 MLU Matcare (dipstick, cassette en midstream): 25 Testjezelf.nu -20 mlU/mL HCG Matcare (dipstick) - 25 mlU/ml Kv 2voor5 - 25 mlU/ml CB digitaal met indicator 25 mlU/ml CB plus 25 mlU/ml CB zwanger/niet zwanger 50 mlU/ml Predictor early 12,5 MlU/ml Zwanger&Kids (cassette, midstream en dipstick): 20 Matcare ultra: 10 Zo dan.. hopelijk klopt dat een beetje