Zal ik wel of niet testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jokato, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jokato

jokato Lid

27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit hier in dubio, wat vinden jullie?

Woensdag was mijn nod, maar ik ben niet heel regelmatig en ik heb twee weken geleden die week geen sex gehad, behalve op zaterdag (ja, ik houd het wel een beetje bij!). Als ik een laat ei had, wat heel goed kan en ik ben ook nog niet ongesteld, zit ik dus een dag voor nod. Ik heb gevoelig borsten, maar dat heb ik ook wel eens voor mijn ongi.

Ik heb al twee keer een echte miskraam en twee keer een vroege miskraam gehad (en ook twee fijne en goede zwangerschappen, hoor!) en nu lees ik hier veel over valse positieve met kv 2voor5, die ik hier voor mijn neus heb liggen.

Zal ik nou vandaag testen of niet?

2. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, is inderdaad altijd een lastige situatie. Ik zou toch een testje proberen, mocht deze nou negatief zijn misschien over 2 dagen nog eens proberen?
    Succes!! Hoop natuurlijk op een goed resultaat!!

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    je kan gewoon testen en is die negatief of ligt positief dan over een paar dagen weer testen

4. jokato

jokato Lid

27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem is, dat ik een negatieve test vervelender vind dan ongesteld worden... Ik geloof dat ik toch maar tot morgenochtend probeer te wachten....

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Knap van je hoor!!
    Ik kon het nooit laten en was inderdaad ook wel teleurgesteld als hij negatief was maar weet het liever meteen dan dat ik ga piekeren...dus ik zou zeggen gewoon doen..is hij negatief dan heb je over 2dg nog een kans..

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

volgens mij heeft KV geen vals positieve testen.

Ik heb ook wel eens een licht positieve test gehad die de volgende dag (1 of 2 dagen na nod) omo wit was. Maar achteraf bleek dit dus een vmk te zijn. het eitje is wel bevrucht geweest vandaar de positieve test, maar de innesteling is waarschijnlijk niet goed gegaan.

7. jokato

jokato Lid

27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net besloten om dan toch maar te testen, blijk ik ongesteld! In ieder geval duidelijkheid en ik ben blij dat ik er niet een test (en een teleurstelling) aan verspild heb. Bedankt voor het meedenken iig.

8. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
  9. jokato

jokato Lid

27 apr 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lolsmurf uhm, ik heb dus uiteindelijk niet hoeven testen, omdat de ongesteldheid al doorzette!

10. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    volgens mij heeft ze niet getest vanwege ongesteltheid

11. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Oow ik zie het nu ja. Had er overheen gelezen. Balen zeg :(. Op naar de volgende ronde dan maar. Succes.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hè jammer meid!
    Succes in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina