Meiden, ben ik aant hallucineren ??? Deze is van middagurine 3/4 dagen voor nod. Ik zie wat, jullie???? Thanks..
Ik ben niet zo'n fan van deze + testen... Ik zou ff een kv 2v5 halen als ik jou was. Ik zie op deze niets. . Succes
ik zie wel wat al is het nog enorm licht...er staat een brede maar hele lichte lijn. heel voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zie ook een lijntje, kwam deze binnen de afleestijd? Ik ben het met Ramona eens, kv 2 voor 5 zijn een stuk duidelijker.
ben ook geen fan van die plusjes maar ik heb hem in negatief gezet foto en lijk er op dat ik plusje ziet...! hoopelijk zijn hier nog dames die beter kunnen zien ervaren zijn met plusjes en min! su6
Dit is de kruidvat test, ik zie daar ook wat op maar krijg het gewoon niet echt op de foto. Maar goed, ik post em dan toch maar )
Eerste test vertrouw ik niet nadat ik er zelf meerdere keren vals positief mee heb getest. De laatste zie ik helaas niets op Ik zou morgen/overmorgen nogmaals testen
Plus vindt ik niet zo fijn en op je andere zie ik niks helaas... Maar hij is ook beetje geel he. Misschien wat druppels water erin doen
Zo is het , ik doe morgenvroeg met ochtendurine wel zo'n Kruidvat testje. Dat ene streepje van de bovenste test was wel binnen de tijd zeg maar... Nog effe spannend!!! Bedankt allemaal..
Ik zie op beide helaas niks. Al vind ik we dat de plustest vaak een voor geprint streepje laten zien.
Jeetje sunshine, die testen zagen er echt heel positief uit, pffff!!!! Nu ben ik helemaal zenuwachtig voor het testen morgen.. Hopen maar... Kan het ook niet zijn dat je toch effe zwanger was misschien en dat het niet doorgezet heeft? Heb ik ook weleens gehoord met vroege testen, dat het daardoor lijkt op vals positief zeg maar? Maar aan de andere kant, zie heel veel slechte ervaringen met die plustesten..
Moeilijk he Y84, ook ik heb 2 plustesten gedaan, licht positief en daarna 2 kruidvattesten 2v5 en toen waren ook die met lichte streepjes. Ik wacht maar even tot over 2 dagen. Wel spannend hoor!
Phoe ik zie op de plustest wel wat maar dat is niet betrouwbaar zo licht.. En de kv zie ik niets, alleen geel van urine, je zou wat druppels water erdoor kunnen laten lopen.. Ben benieuwd morgen!
Nee ben zelfs met giga steken bij de gyn geweest niets te zien geen verdikt bm slijm niets alles zag er normaal uit en hcg in bloed was 0,5