Ik plas jammer genoeg regelmatig lijntjes ...maar toen ik zwanger was van me meiden testte ik bij allebei op Nod nog negatief ...en precies een dag na nod waren het duidelijk roze streepjes ...ipv me witte of grijze lijntjes haha
Ik... Pas na mijn nod had ik een heeeeel licht tuurstreepje, en 19 dagen na eisprong pas de teststreep even donker als het controlestreepje! Een 'knaltest' zegmaar. Bij mijn dochter had ik wel al 12 dagen na eisprong positief getest. Heel anders dus. Gewoon hopen dat je geen bloed ziet!
Ik had dat bij mijn eerste! op NOD negatief en 5 dagen later positief (dat was wel weer de eerste keer dat ik ging testen na NOD overigens) Daarom weet ik nu ook niet goed wanneer ik zal testen... vandaag NOD, geen ongi, maar durf nog niet, haha!
Ja mijn vraag komt omdat ik vandaag omowitte test had , maar nog 4 dagen voor NOD zit. Of ik nog kan hopen, of dat de kans klein is dat ik toch zwanger zou zijn
Vrijdag nog een witte test en vanaf zaterdag een steeds donkerder streepje! Mijn nod was maandag/dinsdag ongeveer! Het kan nog en ik duim voor je!
Gefeliciteerd..!! Het is ook wel normaal om voor je NOD negatief te testen en erna positief. Veel testen geven ook aan dat je pas vanaf dat moment kan testen. Zolang er geen bloed is, is er hoop denk ik