Overtijd en 2x negatieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by tvt, Mar 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tvt

tvt Niet meer actief

Ik heb een vraagje... Heb altijd een heel regelmatige cyclus van 28 dagen. Dinsdag had ik ongesteld moeten worden, maar nu (zaterdag) nog niets aan de hand. Dat gebeurd mij nooit... Mijn buik rommelt al de hele week en ben ontzettend moe, verder nog wat kleine dingen waar ik 'last' van heb. Woensdagavond clearblue test gedaan: negatief. Nu zaterdagmorgen de 2e test gedaan en weer negatief... Zijn er meer mensen die hier ervaringen mee hebben?

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Hoelang ben je al gestopt met de pil? Als dat nog niet zo lang is, kan het heel normaal zijn dat je cyclus nu in de war is. Ook al je langer gestopt bent, kan het een keer afwijken of zelfs overslaan. Ik zou anders over een paar dagen nog even testen.

3. tvt

tvt Niet meer actief

Ik heb de pil nooit gebruikt, daar kan het dus niet van zijn!

4. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

Jul 20, 2012
    1,292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Tvt hier precies het zelfde rare testen negatief te beschouwen maar al wel 3 dagen overtyd test van vanmorgen niks te zien ja je denkt altyd wat te zien maar ja wacht nog tot maandag dan is het 5. Dagen dat test ik weer heb al gelezen dat er meiden waren die week of twee overtyd ineens positief testen

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Misschien met een andere test proberen?

6. tvt

tvt Niet meer actief

Ben ik weer... Heb 4 testen gehad tot nu toe, allevier verschillende testen... Nog steeds niets aan de hand. Nu 6 dagen te laat. Ik wacht nu af tot woensdag en test dan nog een keer! Hopelijk...

7. tvt

tvt Niet meer actief

Helaas toch ongi geworden...

8. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Oh balen.. Toch een langere cyclus dus dit keer.. :(
    Hopelijk volgende keer beter..

Share This Page