Heb een vraagje. Ik en me lief willen deze maand gaan beginnen. Nu weet ik dat de 20e me ei is maar wil ook graag een ovu test halen. Waar bestellen jullie ze ? Groetjes
Ik heb ze van zwanger en kids besteld. De dipstick. Tot heden nog hele vage Tuur streepjes dus nog geen ei gevonden ( behalve in de koelkast) Maar kan hem nog krijgen. Verwachte datum is ong zaterdag. Maar dat is pure gok. Groetjes maaike
Heb ze in een ander topic ook gepost. Ik gebruik ze liever van 123thuistesten. Geven een heel mooi verloop van LH stijging Bekijk bijlage 457359 Sensitest vind ik niet zo aangenaam omdat die meteen een heel felle streep geeft wat ik moeilijker vind om de knaller te vinden. Deze was van eergisteren en ik moet pas men ei volgende woensdag hebben (heb vandaag verder getest met mijn vertrouwde merk en die geeft nog steeds niets baanbrekends aan wat ik ook niet verwachtte) Bekijk bijlage 457360 Dus zo zie je maar hoe testen kunnen verschillen. Het is wat zoeken naar een merk dat je zelf aangenaam vind. Veel succes ermee!
Ik ben heel tevreden met de dipsticks van Zwanger & Kids. Heb zo'n beetje alle merken geprobeerd en deze zijn bij mij het duidelijkst.
Ik gebruik ook die van 123thuistests vanwege het duidelijke beloop. Hij geeft bij mij echt mooie knallers op de positieve dagen, terwijl hij daarvoor en daarna echt vager is. Daarnaast gebruik ik ter controle de test van clear blue. Als ik een positieve test op op de dipstick gebruik ik een clearblue. Als die dan een smiley geeft ben ik er helemaal zeker van. Clearblue is er prettig, maar ik vind te duur om te gebruiken om je piek op te sporen. Vandaar dat ik heb alleen gebruik als de ander al positief is.
Ik had zwanger en kids duidelijk 2 even donkere lijnen en geklust. 14 dagen later positieve test, ik ben dus heel tevreden.. Nog eens veel goedkoper dan de clear blue ook!
Ik twijfel nu tussen sensitest en zwanger en kids. welke raad je me dan aan bij sensitest. Je hebt cassete's en dipsticks ?
Bij zwanger en kids zie ik 25 ovuluatietesten staan voor 15.95 Dit zijn dipsticks. Gebruiken jullie die ook?