Beste mensen. Ik probeer ook zwanger te worden. Wij zijn nu al bezig met ovulatie testen. Alleen ik ben niet regelmatig ongesteld ik ben op 4 oktober ongesteld geworden... Dus nu 10 dagen geleden. We hebben al een paar keer die ovu testen gedaan... op 9 oktober was er een licht streepje te zien.... maar nog niet donker... het lijkt mij ook nog te vroeg ervoor... Wie o wie heeft tips voor mij ?? Groetjes
Hoi! Ik testen gewoon vanaf 9 dagen en dan door tot ik een donkere streep had en dat was meestal op dag 13 a 14 bij mujn cyclus van 28 dagen. En de dagen rond ik me eisprong verwachte testen ik sochtends en savonds ( dipsticks online veel voor weinig) .. Ik denk dat je nog even paar dagen door moet testen, weet niet hoe lang jou cyclus is. Gemiddeld moet je 14 dagen voor je menstruatie je eisprong krijgen. Succes!
Oke ! Nou ik heb onregelmatige cyclus. Denk ongeveer 30 a 32 sagen. .. maar snap niet dat ik paar dagen geleden al een beetje een 2de streep kon zien... Ja ik heb ze van sensi. Sowieso kan onze donor in de avond bij ons terecht dus doe ik het meestal na mijn werk tegen 18 uur... en wacht rustig 10 min..
Je heb een langere cyclus als ik dus zal he misschien pas je ei rond dag 16 hebben.. klopt licht streepje en als goed is loop hij op tot je eisprong en dan moet hij even donker zijn of donkerderr. En ook welk moment je test misschien pakt je net de einde van je lh piek dus ik zou rond je vermoedelijke eisprong 2 keer testen maar goed ik zie dat je alleen in de avond de conceptie kan doen maar wanneer hij positief is moet je er gelijk werk van maken en liefst binnen 24 uur en voor zekerheid dagje erna kan ook geen kwaad Maar paar dagen terug had je een streep en de dagen erna dan?
Ja heel licht die strepen. Gister helemaal niet dus was een beetje in de war.. en vanmorgen ook maar gedaan en weer licht streepje dat je het met kan zien. .. maar anders dan de paar dagen ervoor. . Maar miss ben ik er teveel mee bezig want voor insiminatie hield ik t niet in de gaten wanneer me ovulatie was. ..
Oke ! Ik heb een beetje uitgerekend en hopen dat het zo is. Maar de vruchtbaar kalender die geeft aan om morgen te testen en volgens mij ben ik de 20ste of de 21 ste t meeste vruchtbaar. Maar ik krijg nu al een beetje pijn in mijn onderbuik ( soort mensturatiepijn) en heb net getest maar weer heel licht streepje ☺. Dus miss is dit wel een teken dat ik morgen of overmorgen ovuleer... bij jullie ?
Toen ik pijn in mijn onderbuik kreeg, teste ik ook heel licht.( uurtje of 4) Dag erna knalde het streepje. (12 uur) ik zou als ik jou was vanaf morgen 2x per dag testen om te kijken of het streepje donkerder word
Dit zijn mijn testen. De 2e was eergister, daarna nog 2x getest die dag en toen waren ze lichter. Maar gisteren, de laatste test, knalde
Ah super zeg !! Dus jij bent er klaar voor hihihi😄 leuk hoor ! Ja ik ga sowieso Door testen en dan hopelijk dat ik niet lang hoef te wachten om zo snel onze donor te appen dat ie moet komen... 😊
Leuk dat jij een positief resultaat heb...😊 ik hoop dat het lukt. Hihi t is een heel gedoe hoor want elke dag denk ik dat ik ovuleer. Heb jij ook pijn in je borsten? Ik een beetje aan mijn zijkant.. maar ik wilde vanavond nog even testen denk je dat dat zin heeft ? Ik heb morgen namelijk avonddienst en mijn donor moet uit Rotterdam komen 😁
@arubaantje, ja mijn borsten zijn wel een beetje gevoelig. En aan 1 kant steken onderin mijn buik. Hopelijk heb jij snel ook een positieve test, ben benieuwd! Laat je het ons weten? En ik zag op internet dat je het beste kunt test tussen 12 uur smiddags en 8 uur savonds
Nou spannend !! Als het zover is laat je het dan weten ?😉 jaaa zeker laat ik het weten. Maar zoals nu heb ik weer pijn in mijn buik...Dus doe morgen ochtend wel de test😀 groetjes! !
die laaste was vanmorgen. Om 17 uur doe ik er nog 1 want ik las dat zaadcellen 3 dagen blijft leven ? Dus als ik over 3 dagen me ovulatie heb dan is het goed. Blijf beetje pijn houden in me buik maar tis nog niet echt donker... Dus wat is wijsheid
Ja ik zou zeker nog een keer testen, het streepje is best duidelijk. En anders morgen om 12 uur nog een keer
Ze kunnen 3 dagen blijven leven maar kan ook meer of minder zijn, dus ik zou nog wel keer rond de positieve test wat verse zaad bij toevoegen
Ik heb net weer getest. Maar is zelfde kleur.. Dus ik laat onze donor vanavond komen en als t morgen nog donkerder is dan laat ik hem nog een keer komen... Want ik merk aan mijn lichaam dat het niet lang gaat duren.. ik heb vanaf gister dan pijn in mij buik dus duurt lang vind ik... ☺