Succes! Ik ga na deze cyclus met cb digital ovulatietesten beginnen. Wel prijzig maar gebruik nu de testen vd Action en word gek vh interpreteren van die streepjes. Liever smileys en dan kan ik ook met ochtendurine testen. Vind ik prettiger.
Laatig he die testen. Maar ja nog even doortesten dus. Ik heb altijd een duidelijke streep en benk dan dat ie bijna komt maar helaas. Hij moet echt knallen. Succes!!
Thnx !! Is idd erg lastig met die testen maar mijn donor zei we gaan t gwn proberen en als hij donkerder is dan kom ik nog een keer... maar de zaadcellen zitten erin dit is de 1ste keer ... best wel een raar gevoel hoor... m doen jullie het ook via een donor ? Ik had ook een civlix slijm ofzo ?
Lieve mensen. Het is momenteel erg rustig. Ik heb geen pijn meer in mijn onderbuik na de inseminatie.. ik heb ook geen positieve ovulatietest... Dus het is momenteel erg rustig...De ergste pijn had ik 2 dagen geleden... Toen mijn donor er was ...
dan lijkt het erop dat je precies het juiste moment hebt gekozen om de donor langs te laten komen nu komt het aller aller lastigste van zwanger worden. Wachten op het wachtbankje tot je hopelijk een positieve zwangerschapstest hebt. Succes!
Hahahah ja.... ik ga er maar nog niet van uit... we blijven nog wel door testen... is het allemaal bij jullie dan helemaal rood die ovulatietesten ? Mijn donor zei namelijk dat het niet bij iedereen zo is namelijk dat het kan verschillen. ....
ja klopt hoor. In principe moet de teststreep minstens net zo donker of zelfs donkder zijn, maar sommige vrouwen hebben dat niet gehad (wel dan een duidelijke piek qua donkerheid) en zijn zwanger geworden
Ik heb of nog steeds mijn ei niet gevonden (onregelmatige cyclus) of het is al geweest zonder dat ik het duidelijk zag.
Ik zou zeker doortesten tot je een positieve test hebt...ik denk namelijk dat je ei nog moet komen....De meeste mensen die denken hun eisprong te voelen hebben dat niet goed...en ik zie geen positieve ovulatietest,ook geen 1 die in de buurt komt.
De donor is gister weer geweest... en zit er weer in ☺ maar ik heb geen slijm meer sinds paar dagen en met het berekenen heb ik morgen mijn lh piek 😃 dus weet t niet verder Hoe en wat...
Dag dames !Als het goed is word ik 6 november ongesteld ! Alleen ik was even nieuwsgierig en dacht gooi er even een ovulatie test er tegen aan ! Nu is het test streepje bijna net zo donker als de controle streep ! Ik snap er niks van ! Ik heb me ovulatie al gehad ! Wie o wie weet hoe dit kan ?
Ik zou morgen ochtend even een zwangerschapstest doen omdat ik hier vaak lees dat de ovulatie test kan reageren op een zwangerschap... Hoop dat het gelukt is in ieder geval