Hoi meiden, Gister had ik stiekem op 10dpo een kv test gedaan. Zag niks dus had m weggelegd. Keek vanochtend en zag ineens een licht streepje dus gauw getest en gecheckt met cb... Zie hier het resultaat Ik heb op 9dpo roze verlies gehad en op 10dpo rood, wel maar weinig.. Gisteravond nog gezellig gehad met vl en daarna ook bloedverlies.. Was wel maar een beetje en de hele nacht niks meer en vanmorgen ook niks.. Enkel nog witte afscheiding... Meer die dit hebben gehad? Ik vind het een beetje spannend omdat ik dat bloedverlies ook wel eens heb gehad als ik wel ongesteld werd..
Ik zie hem duidelijk hoor! Ik had toen ik zwanger was rond 6/7 dpo bloedverlies, en bij 11/12/13 dpo weer. Steeds een beetje, maar wel steeds opnieuw. Volgens mij komt het vaak voor en hoeft het niet perse iets te betekenen.. Maar er valt natuurlijk helaas nog weinig over te zeggen... Voor nu voorzichtig gefeliciteerd..!
Zie op beide testen een streepje. Bloedverlies hoeft niks te betekenen, maar blijft spannend. Hoop dat het bloedverlies weg blijft en je testen mooi gaan oplopen!
Jaaaaa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️