Ik ben vandaag 8 dagen over tijd. Ik vind hem zelf erg licht voor 8 dagen over tijd. Kwam overigens wel binnen 5 minuten. Dat had ik vorige week zaterdag ook al maar dan was het na 10 minuten. Ik heb elke dag pijn in mijn linker onderbuik. Beetje ten hoogte van je schaambot. Het voelt zeg maar gespannen en alsof het strak staat. En met periodes van misselijkheid afgelopen week. Ik heb beetje gelezen en heb nu zelf het idee dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Kan iemand mij helpen?
Hij is voor 8 dagen over tijd idd wel licht, ben je zeker van wanneer je eisprong was? Zo ja hoe heb je deze vastgesteld?
3 september was mijn eerste ongesteldheidsdag van de laatste menstruatie. Maar ik ben uitgegaan van een normale cyclus van 28 dagen. Zo ben ik 8 dagen over tijd. Ik had vorige week zaterdag en afgelopen dinsdag al een test zoals deze maar die waren dan pas na 5 minuten zichtbaar. Dus vandaar dat ik deze zo licht vind.
Grote kans dat je dus nog helemaal niet overtijd bent! Hoe lang waren al je cycli hiervoor dan? En strepen die pas na de 10 komen zijn niet geldig. Daarom moet je je altijd houden aan de afleestijd
De kans is dus groot dat je nog aan het 'ontpillen' bent en waarschijnlijk geen acht dagen overtijd bent. Ik zou het nog enkele dagen afwachten om te kijken of de test donkerder word. Wat pijn bij het schaambot is volkomen normaal tijdens een zwangerschap dus dat is niks om je zorgen over te maken. Ik denk dat je dus niet zover bent en dat de test prima in orde is, voorzichtig gefeliciteerd!
Ooooh dan ben je idd aan het ontpillen. De test moet nu wel duidelijker gaan worden wil het een (goede) zwangerschap zijn. Je bent dus sowieso absoluut nog geen 8 dagen overtijd
Ik heb nooit de pil geslikt maar ik gebruikte de nuvaring. Er moest een nieuwe geplaatst worden op 7 september. Ik laat het dan nog wel even een paar dagen rusten.
Als ik het goed begrijp heb je al een week dezelfde testen die niet oplopen? Dan vrees is dat het niet goed zit maar je bent ook van de anticonceptie af. Als je misselijk en je zou zwanger zijn dan maakt je lichaam hcg aan dan zou je wel duidelijkere testen moeten hebben.
Nee. Ik heb zaterdag en dinsdag een positieve test gehad na 10 minuten. Ongeldig dus. Maar ik ga het nog wel merken als ik naar de vk ben geweest.