Aaah die eindeloze tijd tot je kan testen. Ik heb 17 Aug een positieve ovulatietest gehad. Dus dan is volgens mij 20 Aug 1dpo. Dat zou betekenen dat ik vandaag op 9dpo zit. Kan ik morgen al testen of is dat echt te vroeg ? Las dat veel op 10 dpo al positief kunnen testen.
Als je niet kan wachten gewoon testen. Maar als je een witte test hebt, zoals ik vandaag op 9dpo, dan ben je teleurgesteld. Als je rationeel blijft en weet dat je eigenlijk moet wachten tot je nod voor een betrouwbaar resultaat dn zou ik gewoon testen als je net zoals ik geen geduld hebt.
Ja dat geduld is echt ver te zoeken. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben haha. Hopelijk voor jou snel wel een streepje op de test!
Ik teste altijd op mn NOD of daarna, nooit ervoor. Geeft zoveel onzekerheid! Maar als je daar tegen kan, kan je morgen zeker al testen!
Ja ik weet dus niet of ik echt symptomen heb. Had ik mijn mijn 1e ook niet voor Nod. Heb wel veel last van maagzuur, zere borsten en idioot veel honger hahaha. Maar dan kan ook omdat ik ongesteld moet worden zijn. Of het zit tussen mijn oren natuurijk
Gewoon testen haha en als het negatief is tja dan is er altijd nog kans dat de test alsnog positief wordt. gevalletje nee heb je ja kun je krijgen...