Vraagje over lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca24, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    hoi iedereen...

Ben al een poosje niet meer op het forum geweest..ja wel kijken, maar niet posten, wou beetje afstand nemen....
    zijn nu een half jaartje bezig met kindjes proberen te krijgen, maar wil tot nu toe nog niet lukken...

nu heb ik veel last van lange cyclussen...zie onder....vind dit erg vervelend, want je weet niet waar je aantoe bent!

maar zit nu dus op dag 37 van mijn cyclus...nu viel mij iets geks op.....ik heb altijd een week voor mijn NOD pijnlijke borsten,maar nu helemaal nix nopes nada.....ze zijn wel zacht en aders ect....
    ook ben ik erg ziek geweest...d8 misschien dat mijn weerstand wel omlaag was misschien omdat ik zwanger ben?
    morgen testje wagen...ben zo benieuwd, maar zo bang voor weer een terleurstelling..

voor iedereen trouwens fijne feestdagen gewenst....en hopen op een leuk kerstkado....

Edit Moderator: Topic titel gewijzigd. Graag goede titel geven ipv vraagje. Elvira

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou spannend hoor!

succes en het zou natuurlijk wel een fantastisch kerstkado zijn toch?

gr mik

3. wat is je vraag over je lange cyclus?

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Spannend..hoop voor je dat het een positieve test is!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tja..als je ziek bent geweest kan je ei ook later komen. Ikzelf heb ook van die lange cycli en heb waarschijnlijk mijn ei pas rond dag 40 gehad. Dus misschien ben je wel zwanger of misschien heb je juist wel een superlaat ei. Veel succes met testen morgen! Ik hoop dat je zwanger bent. Ik gun niemand van die lange cycli! Schiet zo niet op!

Liefs Tezzz

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

succes met testen... ik heb ook van die wisselende lengtes van cyclussen erg vervelend...

Deel Deze Pagina