Hallo dames, K had een vraagje..welke test geeft beste resultaat op de dag van NOD? k heb die van de kruidvat gekocht gisteren (2 v 5 )(kon toch niet meer wachten) en eerst zag k niks en nu zie een een heel licht schaduw streepje..t lijkt net zo een licht geel streepje. ( 2 dagen voor NOD getest)..nu wil k morgen op de dag van mijn NOD testen weet niet welke k t beste kan gebruiken...heeel graag jullie advies,Xx
Euh mijn ervaring..de digi van cb. Die is heeeel duidelijk... KV was bij mij ook een heel dun streepje....en cb zei gewoon ZWANGER Succes en veel plezier!
Ik testte met Idyl testen ( DA eigenmerk ) 5 dagen voor NOD positief. En met de CB 3 dagen voor NOD positief.
Ik heb met de cassettes van 123 thuistesten goede resultaten en met de kruidvat 2v5 ook. Zit nu zelf 6 dagen voor NOD en wil nog niet aan de CB met indicator. Die is niet altijd accuraat wat betreft het aantal weken zwanger. Wel de zwanger/niet zwanger.. Vorige zwangerschappen ook met de Matcare dipstick getest maar die zie ik hier ook niet veel meer.