Clear blue werkt niet met streepjes. Sterker nog je mag bij clearblue helemaal niet naar de streepjes kijken Nee hoor juist niet! Bij de roze is een smiley positief en een leeg rondje negatief. De paarse gaan eerst knipperen als je ietsje vruchtbaar wordt en blijft vaststaan bij de piek
De ovulatie testen die TS heeft gebruikt geven geen knipperende Smileys maar een statische bij LH piek. De andere soort digitale ovulatietesten van CB (die meerdere dagen vruchtbaarheid aangeven) geven geloof ik knipperende smileys.
In principe ga je uit van de eerste positieve test. Dan springt in principe binnen 48 uur je eitje. Deze is dan nog 24 uur in leven om bevrucht te worden. Soms zie je idd dat hij reageert op een zwangerschap als die lang positief is. Maar dan zou die nu nog steeds positief moeten idd. Meestal heb je dan ook al wel flink hcg in je lijf zodat je met een zwangerschapstest ook duidelijk positief test.
Hij heeft niet geknipperd Doet deze test dat? Ik wacht gewoon mijn menstruatie af. Kun je ook te gevoelig reageren op die van clear blue? Volgende keer doe ik alleen die andere elke dag en tempen.
Nee dat doet deze niet hoor dat doet alleen de paarse variant. Bij sommige werken deze testen idd niet helemaal fijn en hebben die meer aan de gewone streepjes testen. Tempen is een goed idee want dan kun je zien wanneer die daadwerkelijk gesprongen is. Belangrijk is wel dat je je aan een aantal regels houdt. - of altijd rectaal of altijd vaginaal - altijd om dezelfde tijd - voor dat je uit bed gaat - minimaal 1 liefst 2 cijfers achter de komma voor een precies resultaat Je temp kan al anders zijn door vaker worden worden. In de nacht uit bed gaan om te plassen of wakker wordend kindje. Of door verkoudheid/ziek zijn enz. Lees je voor de zekerheid even in in de regels voor het geval ik wat vergeten ben
Heel erg bedankt voor je uitgebreide uitleg en tips. Ik ben benieuwd of ik nu zwanger ben al denk ik van niet. Hopelijk reageer ik gewoon sterk op de test en is er verder niks aan de hand. Voelde me gelijk zwanger maar sinds de ovulatietest negatief is, is dat gevoel ook gelijk weg. Gek he hoe iets tussen je oren kan zitten. Ik ben benieuwd de volgende ronde
Ja als je iets heel erg graag wilt vallen je ineens dingen heel erg op en hoop je dat alle 'aparte' dingen iets betekenen
Sowieso je na een positieve ovulatietest zwanger voelen kan niet. Je ovuleert pas na die test, dan moet het eitje bevrucht worden en pas na een week nestelt het in en ben je zwanger. Ik denk dat je nu heel veel spoken ziet. Zolang je nog geen positieve zwangerschapstest hebt zou ik me niet te veel proberen in te beelden (en ga ook niet direct obsessief met zwangerschapstesten aan de haal maar wacht tot je overtijd bent)
Al denk ik wel dat je lichaam hard aan het werk is en je daardoor moe kunt voelen? Hahah zeker ga ik niet obsessief testen aangezien ik wel bijna 100% zeker weet dat het niet zo is. Van 1x klussen en waarschijnlijk verkeerde periode achteraf. Toen ik zwanger werd in mei(in een miskraam geëindigd en waren niet mee bezig) Was het ook van 1x klussen maar wel goede periode, iets later dan nu. Bedankt voor het meedenken!
Tuurlijk kun je je wel zwanger voelen. Dat kan altijd. Een brein is een raar ding. Alleen is het dan niet van een daadwerkelijke zwangerschap. Maar dat had ze zelf allang door zoals te lezen is in haar bericht
Ik heb een vroege zwangerschapstest gedaan en een normale, beide negatief. Ongesteldheid blijft nog uit maar morgen zou ik ook nog ongesteld kunnen worden(schommelt wat) Ik hoop dat het gewoon doorzet als anders.
Bedankt trouwens voor alle informatie en tips. Hopelijk heb ik weer een normale cyclus en kan ik het weer proberen met tempen en andere testen.