heejj meiden ik heb een vraagje. gister heb ik de hele dag echt steken en krampen gehad in me liezen en onderbuik en ben er heilig van overtuigt dat het me eisprong was. dag 13 van me cyclus. nu was me ovutest gister ochtend bijna positief maar nog net niet helemaal. nu vraag ik me af of ik me LH piek gewoon gemist heb of dat de testen niet goed waren? bij de test die ik vanochtend heb gedaan is er bijna geen 2e streepje meer te zien ( echt heel licht) terwijl die van gister ochtend heel duidelijk was. me temp is vannochtend van 36.4 ( gister) naar 36.7 gestegen dus ik weet vrijwel zeker dat me eitje is geweest. maar waarom heb ik dan niet een echt positieve ovu test gehad? hebben meerdere meiden dit ook gehad? liefs xx
De LH-piek kan heel kort duren, korter dan een dag. Als je gisterochtend bijna een positieve test had en vandaag niks meer, dan is de kans groot dat je de piek in de tussentijd hebt gehad en hebt gemist met de testen. Zeker omdat je de eisprong waarschijnlijk gevoeld hebt en je temperatuur omhoog is gegaan. Succes!
Dat heb ik ook nu !! ik heb krampen in mn buik.. en het '' gevoel '' dat ik zwanger ben. ik heb nu 10 dagen lang ovulatie testen gedaan elke keer op het zelfde tijdstip maar helemaal niets !! en ook al zou het maar kort duren, hij moet dan toch wel iets aan geven !!??
Mijn ovu testen werden ook nooit helemaal even duidelijk als de teststreep, maar door te tempen en door naar mijn eigen lichaam te luisteren wist ik toch dat mijn eisprong geweest was. Zo te zien aan je temp is ook die van jou geweest. Als je echt zeker een duidelijke ovu-test wilt hebben zul je misschien 's middags en 's avonds moeten testen om zo je piek niet mis te lopen. Wel goed geklust? veel succes deze ronde in ieder geval!
heejj meiden bedankt voor jullie antwoorden. dat helpt echt want twijfelde wel of me eitje echt was geweest omdat me ovu testen maar niet positief werden. me temp was vanochtend 0,1 lager als gister maar nog wel hoger dan me basale temp. als die morgen ochtend ook nog hoger is en hopelijk nog meer gestegen dan weet ik zeker dat me ei is geweest. @maranka.. we hebben zeker goed geklust haha dus daar zal het niet aan liggen. liefs xx Marije
ik heb wel eens gelezen dat het beter is om begin van de middag te testen aangezien je dan vaak het vroegst de LH piek te pakken hebt. Schijnt iets met dag en nachtritme te zijn, dat je LH in de ochted gaat toenemen en dan dus 2 dagen aanhoudt. Geen idee of het waar is hoor, maar dat doe ik en werkt prima, steeds 2 dagen achter elkaar positief.
@luckybird. ik teste altijd 2 keer per dag. 1 keer sochtends ( als ik de 2e keer moest plassen) en 1 keer einde middag. de keer dat ik bijna positief teste was de ochtend en daarna de middag was het weer heel licht. ik gebruik die dingen volgende maand gewoon niet meer( als ik niet zwanger mocht zijn). word er alleen maar onzekerder van en ik temp gewoon en we zien het wel. liefs xx
Ik heb ook zoiets, Mijn ovutesten zijn negatief(CB digitaal) Kan iemand naar mijn kaartje kijken? mijn temp van vanochtend is niet helemaal betrouwbaar want ik ben gister uitgeweest. Hetzelfde geld voor 3 dage ngeleden, toen had ik superkort geslapen. Als ik kort slaap is mijn temp hoger. FF geeft aan dat mijn ei waarschijnlijk is gewesst op CD 16 maar ik had tot gister ovupijn. Ben beetje onzeker namelijk. Dankjulliewel! xx
Er gaat iets niet goed met de link, ik krijg mijn eigen kaartje te zien. Je moet de link plakken via Sharing / Home page set up en dan de link nemen die bovenin staat.
Ik heb al vanaf woensdag flinke buikpijnen en toch pas gister mijn eisprong. En vandaag nog steeds buikpijn. Het lichaam is zo vreemd! Als ik naar je kaartje kijk en wat je erbij vertelt kan het ook zo zijn dat je eisprong nog moet komen. Als je de pieken eruit 'denkt', is je temp nog best laag. Ga je nog wel door met ovulatietesten? toevoeging: Je hebt ook nog een gestippeld kruis hè, dat betekent dat FF er ook nog niet heel zeker uit is.
heejj meiden eindelijk is mijn temp goed getegen! dus me eisprong is gewoon geweest. had gister einde van de middag nog een ovulatie test gedaan en ook daarop zag je zo goed als geen 2e streepje dus als me eisprong nog niet geweest was dan had ik sowieso nog een normaal streepje moeten zien zoals voor me eisprong. nog steeds een hele opgezette buik.. getrek in me liezen.. ongi krampjes en gevoelige borsten.. ben benieuwt wat de uitkomst zal zijn volgende week. Liefs xx
heejj.. nou me eisprong was indd nog niet geweest want ik heb nu heel veel vruchtbaar slijm., baarmoedermond staat hoog en is echt open dus ik heb 1 deze dagen me eisprong. wel raar van de temp verhoging mjah heb nu teminste zekerheid. Liefs xx
Mijn arts raadde aan om toendertijd elke morgen op hetzelfde tijdstip de DIGITALE ovu testen te gebruiken. Die zijn het beste. Die werken niet met vage lijntjes. Als er een gezichtje verschijnt het je je piek.