Is deze ovulatie test van action positief? Ik heb sinds gisteravond (vreselijke) ovulatie pijn. Test is van zojuist.
Hij kan nog donkerder, maar ik zou vanavond en morgen wel klussen Wel nog even door testen om te kijken of ie niet toch nog donkerder wordt. Ziet er in ieder geval goed uit
Ik vind hem positief. ik zou vanavond nog een keer testen dan is hij misschien nog donkerder. Toen ik zo'n kleur test had hebben we savonds geklust en een paar uur geleden had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Dus veel plezier meid.
Ondanks dat de teststreep nog niet even donker is als de controlestreep? Werken deze testen dan anders dan alle andere ovulatietesten waarbij de teststreep minstens even donker moet zijn als de controlestreep? TS, ik zou de komende dagen nog wel even doortesten (en aan de slag gaan ). Just to be sure. Want teststreep is nu nog lichter dan de controlestreep. Jij hebt al follikelgroeipijn, dus ik verwacht je eisprong eigenlijk wel binnen nu en een dag of 3/4.
Heb begrepen dat deze testen vaak zo'n donkere streep hebben aan t begin (dat dunne lijntje) en hij dan positief is. Ik vind m iig positief, mag toch
Mocht ik positief testen voor zwangerschap dan laat ik dat zeker weten Maar dat zal wel een wonder zijn. Zie mijn onderschrift.
Deze testen zijn wel degelijk positief. Ze vertonen hetzelfde probleem als dat de ovulatietesten van Kruidvat af en toe doen. Ze geven dan optisch een lichtere teststreep met daarin een donkere lijn. Die donkere lijn is net zo donker als de controlestreep en de test is dus positief. Ik snap wel dat zo'n test je op het verkeerde been kan zetten. Wat ik dan doe is met dezelfde urine ook nog met Clearblue Digital testen. Krijg ik dan naast zo'n test tevens een smiley op de digitale test dan heb ik 100% zekerheid.
Oke... Test ik over 3 uurtjes weer. En dan ga ik ff niks meer drinken nu. Heeft iemand een echte knal knal knaller voorbeeld foto van deze test?