Ovulatie testen doen raar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Buikje0, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1 Buikje0, 29 nov 2011
    Laatst bewerkt: 29 nov 2011
    Hoi!

Zoals ik al verteld had in het voorsteltopic heb ik de 14e een prille miskraam gehad. Hoe erg ik het ook nog vind, en hoe erg ik de kleine nog mis, wil ik toch weer proberen zwanger te worden.

Om mijn eitje vast te stellen, ben ik bezig met ovutestjes. Normaal heb ik hem rond de 29e, heel stipt. Maar ik houd er wel rekening mee dat na de miskraam mijn lichaam in de war is.

Maar nu waarom ik dit schrijf: Ben donderdag begonnen met ovu-testen, toen was 'ie nog heel licht, toen heb ik vrijdag overgeslagen omdat ik nog maar weinig testen had (ondertussen alweer nieuwe) en omdat het nog veel te vroeg zou zijn. Zaterdag had ik al een donkerdere test(maar nog láng niet zo donker als de test-streep. En zondag was de test helemaal wit. Dus ik was een beetje in paniek, want dan zou ik dus mn eisprong gemist hebben. Ik had de nacht ervoor wel lichte steekjes, maar mijn baarmoeder/buik doen na de miskraam sowieso een beetje raar. Desondanks ben ik wel door blijven testen, gisteren was de test weer heel licht en vandaag is de test een stukje donkerder.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Is er een kans dat ik toch mijn ei nog moet krijgen?

*oh ik zie dat ik 'm in het verkeerde topic heb geplaatst, kan een mod hem verplaatsen?*

2. Kan inderdaad zijn dat je ei nog moet komen, maar ik weet niet op welke dag je nu zit?
    Toen ik een miskraam had gehad, was mijn lijf btw helemaal van slag en heb ik de eerste 2 cyclussen geen eisprong gehad.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    na een miskraam kan het soms wel 6 weken duren voor je weer gaat menstueren, dus je kan niet van je oude cyclus uitgaan.
    tevens stond bij mijn ovulatie testen dat je na een miskraam beter een maand kon wachten met ovulatie testen , want die kunnen ook nog op restjes hcg reageren.
    heb je een controlle echo gekregen om te kijken of je schoon bent.
    en heb je een zwangerschapstest gedaan om te kijken of je hcg uit je lichaam is ( een negative zwangerschapstest).
    zo weet je ook als je overnieuw zwanger bent dat je echt zwanger bent en het niet een beetje hcg is van je miskraam

Deel Deze Pagina