hoi allemaal, ik heb vanmorgen getest met de kruidvat testen 2 voor 5. 2 keer getest en beide testen een heel licht 2e streepje. aankomende vrijdag is normaal mijn nod. maar was zo nieuwsgierig kon niet meer wachten. zou dit betekenen dat ik zwanger kan zijn of is het nog te vroeg om dat te zeggen.
Het kan inderdaad betekenen dat je zwanger bent. Ik zou vrijdag nog een keer testen, als het goed is, is het streepje dan ook al wel wat donkerder. Spannend hoor, succes!
Heb je een foto? Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen, dan ga je het beter kunnen zien want HCG verdubbelt om de 2 dagen
dank jullie wel voor de reactie. het is wel een licht streepje maar staat er toch echt. ik denk dat ik donderdag of vrijdag nog een testje ga doen. ik ben echt benieuwd. ik denk dat ik verslaaft ben geworden aan testen. moet me echt beheersen anders doe ik zo weer een test maar daar schieten we toch niet mee op denk ik. is het beter in de avond of in ochtend te testen.
Over het algemeen kan je het beste testen met ochtendurine. Maar er zijn ook dames die ´s middags of ´s avonds duidelijker testen.
Dank jullie wel voor de reacties.Ik ga vrijdag nog een testje wagen kijken of het dan Duidelijker is en hopen dat ik niet ongi word. Ik hou jullie op de hoogte Gr.