Hoi allemaal, Ik begin me een beetje zorgen te maken terwijl het waarschijnlijk helemaal niet nodig is Mijn vriend en ik hebben een kinderwens en daarom heb ik afgelopen 26 januari mijn Nuvaring verwijderd. Dinsdag 1 februari kreeg ik netjes mijn ontrekkingsbloeding welke 4 dagen duurde. dinsdag 28 februari kreeg ik mijn eerste echte ongesteldheid en ook deze duurde 4 dagen en ik had mooi helder bloed. Wij hebben goed geklust en vooral op de vruchtbare dagen sex gehad. De week na mijn eisprong kreeg ik veel pijn in mijn buik en vagina ik had echt flinke steken in mijn vagina vrij aan de onderkant Ook zit mijn buik onder de pijnlijke knobbels die ik echt tussen mijn vingers kan rollen. Ik heb wel vakar opgezette lymfeklieren in dat gebied dus dit zal wel iets met het ontpillen te maken hebben? Vanwege deze symptomen heb ik zondag al (2 dagen voor nod) een test gedaan en deze was negatief. Nu had ik afgelopen dinsdag weer ongesteld moeten worden maar dat is uitgebleven? Ik heb totaal geen ongesteldheidskrampen of ook er maar ergens anders last van. (nou ja behalve constipatie en 2 kilo erbij dan zucht) ik heb vanmorgen met ochtendurine getest en nog steeds negatief.. zwanger ben ik dus niet Ik kon tot vandaag heel nuchter denken ach of ik ben zwanger of ik ben ineens toch aan het ontpillen maar na die negatieve test ben ik niet meer zo zeker straks heb ik een ziekte waardoor ik knobbels krijg en niet vruchtbaar ben?? waarom wordt ik eerst 2x netjes op tijd ongesteld en nu ineens helemaal niet meer?Waarschijnlijk maak ik mij veels te druk maar ik wilde het graag even van mij afschrijven. Wat zijn jullie ervaringen met ontpillen en hoe snel waren jullie zwanger? Groetjes verward meisje