Ons zoontje klimt tijdens het eten steeds vanuit zijn Tripp Trapp op tafel om dingen te pakken waar hij anders niet bij kan. (Lees: dingen die we expres opzij zetten zodat hij ze niet kan pakken. ) Wie heeft nog een Tripp Trapp tuigje liggen en wil deze aan mij verkopen? Of weet iemand misschien ook of andere tuigjes op de Tripp Trapp passen? Tips zijn welkom.
de gewone universele van bijv de prenatal passen ook prima en zijn veel goedkoper . Soms wel even puzelen hoe ze vast moeten, maar het werkt prima. Hier ook 1 die op tafel klom
Ja, daar heb ik ook aan zitten denken. Maar ik weet dus niet of ieder (willekeurig) tuigje op de tripp trapp past. En als ik hem uit de verpakking haal om te proberen, kan ik hem niet meer ruilen. Daarom dacht ik: liever een 2e handse van stokke, dan weet ik zeker dat het goed zit. Maar ik kan het natuurlijk ook even navragen bij de prenatal welke (goedkopere) tuigjes op de tripp trapp passen.
ik heb 2 verschillende van de prenatal. en ze passen allebei. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.prenatal.nl/shop/images/ProductsMedia/271/69/z_1456849_001.jpg deze heb ik er in zitten.
Ja, gelukt! Ik heb dezelfde gekocht als op 'jouw' plaatje. Hij past inderdaad perfect (tijdens het avondeten gelijk geprobeerd) en ik vind hem zelfs nog mooier ook. Een gouden tip dus. Dank je wel!