Oh meiden, ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, dus heb maar een testje gedaan. Binnen 5 minuten een streepje!!! Nog wel heel licht, maar volgens mij staat hij er echt! Heb er al water opgedaan en na de foto nog even het stripje goed geplaatst, want vond hem ver naar links zitten... Wat vinden jullie?
Komt zeker door de upload kwaliteit.. Ik zie hem nog wel op die foto.. Als ik hem korterbij neem, word hij vaag... Ik zal het proberen
Ik zie hem zo ook niet, omdat het wat te ver is.. Als je er even iets naast leg waar de camera op kan focussen? Sleutel oid, dat werkt vaak wel!
Het is ook lastig om hem op de foto te krijgen. Manlief ziet hem ook.. Woensdag doe ik weer een testje..
Ik denk iets te zien maar ben er niet heel enthousiast over. Woensdag nog eens testen meid. Hcg verdubbeld elke 48/72 uur dus dan zou ie woensdag al duidelijker moeten zijn.
Vandaag toch nog weer een testje gedaan. Ik dacht, als de streep maar verschijnt hahaha! En het is duidelijk te zien! Bovenste van gister, onder van net..