positieve ovulatie test en bloedverlies

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by denanja, Dec 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    Even een vraagje.
    ik heb vanmiddag een knal positieve ovulatie test gehad zowel een sensitest als een smiley op de clear blue, dit nadat ik 23 nov. Een miskraam gehad heb. Ik bloedde niet meer vanaf vorige week woensdag/donderdag.
    dus ik dacht yes kan door maar nu ga ik net naar de wc en heb ik een klein beetje bloedverlies... hoe kan dit? Is t toch nog van de miskraam? Kan ik nu wel een rijp eitje hebben? Snap er niks van.

meer mensen zoiets megemaakt?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi!!
    Na mijn mk had ik alle drie de rondes , bloedverlies bij de eisprong... Niks raars! Een ovulatiebloeding dus

3. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Je ovulatietest kan ook nog reageren op rest HCG (hier ook meegemaakt), dus heel veel duidelijkheid geeft het niet helaas. Ik hoop voor je dat het bij een klein bloedinkje blijft en dat het een ovulatiebloeding is.

4. XmoonlightX

Heb je idd al een negatieve zwangerschapstest gehad na de mk?

5. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    Heb geen test gedaan nog... had gisteren en vandaag last bij mn eierstokken (heb ik altijd rond de eisprong) dus had gisteren al een testje gedaan en daar was een lichte streep te zien dus dacht wel de eisprong komt eraan. Gisteren en vandaag ook slijm, wat ik ook al4ijd heb met de eisprong dusja dacht t is gewoon allemaal goed. Maja toen schrok ik net dus toch wel een beetje

6. XmoonlightX

Ah okay,ik had na 4 wk pas een witte zwangerschapstest..
    Ik testte om de dag om zeker te zijn dat mijn hcg weg was..
    Ik had de eerste ronde geen ei, de rondes erna wel en met een beetje bloedverlies

7. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    Nouja we zien t morgen wel. Kan er nu toch niks aan veranderen.
    heb wel altijd een 28daagse cyclus gehad

Share This Page