Dames Ff jullie kijk nodig... gister cb plus gedaan, Omo wit. Vanmorgen verscheen gelijk deze streep na min of 2. Ik ben alleen zo bang voor de beruchte valse streep. De kV zostraks nog gedaan moet er zwaar urine uit persen Hahaa en alweer 2 koppen thee op maar die is Omo wit.
Ik zou zegge van niet als hij gistere omo wit was. Misschien een gewone kv probere of predictor. Ik ga voor je duimen Zie dat je dat al gedaan hebt. Morgenvroeg nogmaals testen?
Ik vind hem best duidelijk voor een indroogstreep. Maar heb zelf geen ervaring met deze testen. Ik duim voor je
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik deze van de week ook had met exact dezelfde uitslag , onder tussen ook een vage kruidvat 2v5 gehad. Maar deze was niet meer posititef te noemen, omdat het ver na afleestijd was. Vanochtend weer een kruidvat 2v5 gedaan en deze was gewoon wit. Dus lijkt me negatief, maar wie weet misschien over 2 dagen nog eens testen.
Ik weet niet hoor. Als jij zegt binben 2 minuten. De test kleurt binnen 1 minuut en afleestijd na 3 minuten. Dan lijkt het mij geen indroogstreep toch? Die van mij kreeg ik niet eens op de foto en was donkerder dan de kV.
Ik zie wat je bedoelt maar dan zou je toch ook iets verwachten op de kv? Of zijn deze mss gevoeliger. Hoe dan ook ik hoop het zo voor je!
Daarom twijfelde ik dus ook, ben daarna gelijk naar de kV gegaan, Mja die is Omo wit dus vandaar de twijfel nu, nu weet ik dat ze soms van die klote strepen geven, dus heb er een hard hoofd in hoor. Morgen sowieso naar de gyn, zou zaterdag nod hebben, dus ga er vanuit dat er ook nog bij lange na niks te zien is op de echo Dus morgen zowieso niet testen, anders had ik kunnen kijken of ee een oploop is zat
Het zou idd dan wel een echt cadeautje zijn. Was de planning om morgen de vervolgstap te gaan bespreken namelijk Maar ik ga er van uit dat het gewoon negatief is
Heel spannend!!! Maar ik.snap je wel. Ik hoop toch dat het iets moois voor je betekent. Mijn streepje was de 3de foto op de bijsluiter met nog 10 dpo. Ik had toen wel een inimini streepje op de KV. En idd misschien ie die plus toch iets gevoeliger.
Ik zie wel een streep en hij ziet er blauw uit. Ik heb geen ervaring met deze testen maar hij lijkt mij hoopvol.
Hmmm die testen zijn zo lastig.. ik zie de streep goed en vind hem ook breed en blauw genoeg. Spannend!! Ik hoop het natuurlijk alleen zou morgen nog een kv doen of andere test (plus hopen dat er dan oploop is als n malle met die testen) Succes schat!
Nieuwe test op de markt Gebruik ze idd ook niet snel maar de apotheker had alleen of eigen merk of de cb plus of digitaal. Dus dacht neem de plus maar omdat ze de andere keren wel goed reageerden, maar toen hoefde ik totaal niet te twijfelen aan de plus, toen knalde die