hallo meiden ik ben weer opzoek naar mijn ei ,heb een duidelijk negatieve sensi test en een positieve kruidvat test. ik werk met een donor die maar een x per maand komt helpen zeg maar.iemand ervaringen met sensi??? van kv lees ik al dat ie snel posietief resultaat geeft...wie o wie grtjs mellie
Kruidvat geeft vaak vals positief aan. Ik heb zelf goede ervaring met sensitest. Ook ik word zwanger mbv een donor, soms lastig haha
oke dan dat is duidelijke taal ,het raam uit met die dingen.heb nog genoeg sensitesten liggen maar het zou al wel ei tijd moeten zijn maar die sensi geeft alleen maar een controle lijn die tweede lijn is in geen velden of wegen te bekennen .dus ik al juigen van die kv test maarja die nemen we dus maar nie serieus meer. morgen maar weer piesen dan weer met alleen sensi. maaruh wat leuk nog meer ' donor' meiden hier. de meeste klussen gewoon een eind de week door dat is best wel een luxe situatie mbt de kansen die je hebt om zwanger te raken. ik die zelfinseminatie zonder ziekenhuis dus nog . bamjolan ook zelf of medisch? en merah? sorrie hoor ben erg benieuwd naar ervaringen ben nog maar twee maanden bezig vandaar. gr mellie
Nou, ik heb wel een kerel naast me liggen, maar die doet het niet zo goed! (grappig bedoeld hoor). We doen dus ook aan inseminatie, maar dan wel gewoon van mijn vaste partner. Wat spannend, een bekende donor (neem ik even aan, omdat je schrijft dat hij 1x per maand komt helpen). Is dat niet raar om over te beginnen? ('He, ik wil graag een kind. Kun je me effe eens per maand komen helpen?') Gaat vast niet zo, maar zou ook even niet weten hoe dan wel. Maar ik ben misschien een beetje 'groen'
Ik doe aan zelfinseminatie Bij mn 3 kindjes ook trouwens, zijn alle 3 van dezelfde donor en nu bezig voor nog een kleintje hihi
bamjolan .....super om te horen dat het al 3maal gelukt is met ZI,dat schept hoop.Nu alleen hopen dat ik het goed doe,heb zo een spuitje met slangetje en dan goed weten wanneer je ei er is .....nog meer tips zijn welkom hoor hahaha. merah....zo is het niet echt gegaan hoor zoals je al dacht .hij is een onbekende dus geen bestaande kennis . maar is bereid tegen een onkostenvergoeding te doneren ,maar vanwege de afstand is een x p.m de max.ben heel blij met hem dus wil geen ander die misschien wel vaker kan dus tja dat is waar ik voor kies.
Oh ik heb nooit een slangetje gebruikt, vond ik zo'n gedoe! Ik gebruik 5ml spuitjes, en soms ook 1ml die rijken wat hoger naar de baarmoedermond, alleen heeft mijn donor geregeld een flinke productie wat niet in 1x past hihi Ik blijf dan paar min liggen, variërend tussen 5 á 15 min
Spannend! Ik ken alleen een collega die dit heeft gedaan. Hij kende samen met zijn man een anders stel (vrouwen) en alle vier wilden ze wel een kind. 1 van de vrouwen heeft zichzelf toen ook geinsemineerd. Wij hebben het ook wel eens gedaan, alleen dan anders. Mijn man heeft veel moeite met sex op commando. Dan lukt het soms gewoon niet. In een potje is geen probleem. Mocht het nu echt een keer niet lukken als mijn test positief is, dan doet hij het in een potje en ik met een spuitje naar binnen. Hoe gaat het met de donor bij jullie? Is hij nog in beeld na de bevruchting, of is het echt eenmalig?
Bijzonder zeg van jullie vrienden! Mijn donor is na het insemineren ook nog in beeld, ik wilde echt contact houden voor de kinderen. Inmiddels weten ze wie hun "donor papa" is, ze noemen hem gewoon bij zijn naam overigens want papa is hij niet natuurlijk Ik vond het voor de kinderen erg belangrijk dat contact, want ik weet natuurlijk niet op alle vragen over hem een antwoord Daarbij leek het mij voor hen ook heel fijn. Af en toe komt hij langs, en dan maak ik een paar foto's van hem en de kids, altijd leuk voor later hihi
Wij willen dat de donor geen rol gaat spelen maar wel openstaat voor eventueel licht contact in de toekomst op .en dat vind hij prima. wij vinden dat een stuk prettiger dan een anonieme donor uit de kliniek ,daar krijg het kind als het wil op zijn of haar 16e de gegevens van de donor pas. ik heb het nu 2 x met slangetje aan spuit gedaan...maar ik verlies altijd weer wat ook al blijf ik 20 min liggen, hebben jullie dit ook? ik ben 33 en dit is voor het eerst dat ik zwanger probeer te raken.heb nooit een eisprong gevoeld ,dus zou niet weten wanneer ik die heb. zou het kunnen dat ik niet elke maand een eisprong heb? want kan me niet voorstellen dat ik hem gemist heb.ben al begonnen op dag 11 met testen.
Ja terug loop heb je meestal, zaadjes gaan toch wel over in het vocht van jou zelf. Uiteindelijk verlies je het zaad dat van minder kwaliteit is. Ik weet niet of je hem gemist heb, zelf begin ik ook rond die dag met testen. Ik heb hem tussen dag 12 en dag 16, maar afgelopen 2wk een beetje twijfel. De donor speelt bij mij ook verder geen rol, hij is geen papa figuur en heeft verder geen (financiële) verplichtingen oid.
ik heb mestal een cyclus van 30 uiterlijk 32 dagen en soms ook wel 27 of 28 dus niet precies op de klok maar wel licht variabel maar tussen de norm geloof ik. prettig te horen dat ik het waarschijnlijk wel op de juste manier doe dat insemineren vanavond maar weer een testje wagen. fijne dag allemaal mellie
Lijkt me idd een prettiger idee dat de donor wel bekend is. Zeker ook voor de kinderen later. Ikzelf weet niet of ik het zou kunnen (of er voor zou kiezen) om alleenstaand ouder te zijn. Lijkt me echt niet makkelijk. Diep respect voor jullie!
nou vandaag weer geen posi test ,heb de sensi gebruikt maar zelfs geen licht streepje te bekennen. ik heb nog al gesproken in de ik vorm maar we zijn wel met zn 2en hoor! mn vriendin houd zich alleen niet zo bezig met alles er om heen zeg maar. iedereen suc6 verders groet mellie
Jammer Mellie. Gewoon volhouden. Die positieve test komt er echt wel! Kan me wel een beetje voorstellen dat je vriendin er niet zo heel veel behoefte aan heeft in alles eromheen. Is eigenlijk hetzelfde als gewoon een mannelijke partner natuurlijk. Het gebeurt toch allemaal in jouw lichaam en niet in dat van haar. Ik zie mijn man ook niet zo snel op dit forum... (hij snapt ook eigenlijk niet wat ik er moet )
Mellie, ik raad je aan om er ook bij te temperaturen! Sensitest is erg betrouwbaar, maar bij mij worden ze niet knal positief. Gebruik zelf MatCare en die is duidelijk . Maar Sensitest is heel betrouwbaar! Knal de KV maar het raam uit, want die testte 7 dagen positief, terwijl ik helemaal geen ei had of had gehad .
hee wat herkenbaar ,ik krijg ook altijd te horen van goh ben je nu alweer aan het lezen over die testen .iedereen zegt ook altijd van je moet het wat los laten dan ben je relaxter met alle voordelen die daar bij horen .maarja laat maar eens los als je iedere maand opzoek naar je ei moet en dan hopelijk op de juiste manier insemineren en ook nog es relaxed zijn maar !!morge weer een nieuwe dag dus nieuwe kans