Hallo dames Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatie testen en ik twijfel of die nou positief is. Ik heb elke maand het idee dat ik hem wel voel dus vandaar dat ik jullie even vraag. Heb vanmorgen ook iets wat pijntjes gehad. Willen jullie even mee kijken ?
Dat hoop ik ook. Ik zie het wel steeds oplopen. Maar dat zegt niks natuurlijk. Ga het vanavond wel ff gezellig maken. En morgen maar weer een keertje testen En bedankt voor je reactie, zo vlug
Hij is nog niet positief. Beide streepjes moeten minstens even donker zijn, of de teststreep donkerder dan de controlestreep. Hij lijkt wel al op te lopen, dus hopelijk knalt hij snel! Niet bij iedereen loopt hij op, maar bij mij zelf wel altijd
Nog even geduld dus. Hoop van het weekend dan wel een knaller te hebben Ik vind ook wel grappig om te zien hoe die oploopt, dit is ook echt niet voor mij. ik ga morgen afwachten hoe die dan kleurt. Haha
Hoeft niet even donker te zijn is mij verteld door sensitest. Bij mij worden ze nooit even donker.... In ieder geval maar ff klussen hihi
Ik heb deze test vanmiddag om 13.00 gedaan. En in de bijsluiter stond tussen 11.00 en 20.00 is het beste om te testen, ( is dat ook echt zo? ) Anders kan ik het nog ff gauw voor 20.00 gokken? Maar ik ga zeker ff een gezellige klus doen niet geschoten is altijd mis toch? Ik heb een betrouwbare cyclus van 28 of 29. En heb 27 of 28 me nod. Dus dan zal dit weekend wel mn moment zijn mits m'n eigen springt natuurlijk. Ik ga straks nog ff testen en zal die foto ook ff plaatsen.
Idd voor 22:00 adviseren ze ja... Weet niet precies waarom maar ik doe het meestal ook rond 13:00. Idd gewoon gezellig klussen! Kan nooit kwaad hihi succes!!
Ik zou het gewoon om 22 uur doen en niet nog voor 20 uur. Als je het nog voor 20 uur doet heb je kans dat het lh nog niet voldoende is toegenomen. Om 22 uur heb je er 9 uur tussen. Is hij nog niet knal dan morgenochtend rond 10-11 uur nog een keer testen.
Ik heb gister om 22.00 en vanmiddag om 13.30 getest en deze testen zijn bijna weer wit. Dus neem aan dat die ene test wel positief is/was. Maar nu hadden we geen tijd gisteren om het gezellig te maken ivm ineen een ziek jochen gister avond en die gaat voor natuurlijk. Maar heeft het nu nog zin? Ja toch, als we vanavond ff gaan klussen ?