Hallo, Ik heb sinds al een paar weken wisselend last van zwangerschapsverschijnsellen. Ik slik de pil en heb onveilige seks met mijn partner. Nu heb ik al weken last (wisselend) van buikpijn (vooral kramp), hoofdpijn, rugpijn en het gevoel dat mijn benen niet willen en zwaar aanvoelen. De laatste tijd ben/word ik veel sneller moe en dat ik af en toe last heb van een dut waardoor ik bijna in slaap val. Ook ben ik al zo'n 5 kilo aangekomen (mijn moeder zegt dat dit door de pil komt). Die kilos zitten vooral in mijn buik. Mijn buik is veel boller dan dat ik normaal was. Ik weet dat de pil niet volledig 100% betrouwbaar is. Mijn eetlust is gegroeit en vandaag is erbij gekomen dat ik ineens 2x zoveel naar het toilet moet om te plassen (overdag). Zou het verstandig zijn een test te doen? Groetjes, Anoniem.
Die symptomen die ze heeft zeggen niks hoor! Van symptomen alleen kun je niet uitgaan dat je zwanger bent. En bovendien slikt ze de pil. Bij correct gebruik ben je daar niet zomaar zwanger mee. Er is een hele kleine kans dat je wel zwanger bent, maar geen goede kans in elk geval. Voor de topicstartster: Even testen inderdaad. Bij negatief even je huisarts om advies vragen waar je klachten dan vandaan kunnen komen. Want het hoeft niet op een zwangerschap te duiden; het kan ook iets anders zijn uiteraard.
Ik denk dat niemand hier de glazen bol heeft en kan vertellen of je zwanger bent. Al lijkt me de kans heel klein als je de pil netjes geslikt hebt. Doe een test en hou je klachten zou ik ff naar de huisarts gaan om je klachten te bespreken.
Ben je dan ongesteld geweest of wanneer moest je ongesteld word? Overtijd of niet? De symptomen kunnen idd op vanalles wijzen hoor. Meten is weten, dus gooi er een testje tegenaan.
Bij goed gebruik. En aanvullende anticonceptie bij ab gebruik, diarree en braken is de pil bijna 100% betrouwbaar. TS. Schrijft nu al een dikke buik te hebben en 5kg te zijn aangekomen. Zoveel ben ik nu nog niet eens bijgekomen. Ik kan me daarom ook bijna niet voorstellen dat ze een paar weken zwanger zou zijn. Een test doen en dan weten we het.
Gewoon testen inderdaad. Die symptomen zeggen niks,ik had toen ook zon dikke buikben elke dag misselijk mensen vroegen al gewoon ofbik zwanger was door mn buik. Maar ik bleek een ontstekingbin mn maag en darmen te hebben. Ik hoop her voor je!