Hallo meiden De titel zegd het al, wat moet ik hier van maken? Afgelopen donderdag was mijn aller eerste sensitest je moet het van onder naar boven bekijken, naar mijn idee lijken ze allemaal net zo licht, mijn man vind de onderste en bovenste het lichts en denk dat ik al mijn ei heb gehad. Maar dan zouden ze toch veel donkerder moeten zijn of zijn er meer meiden die geen knaltesten hebben kregen? kan het nog lang duren voor mijn ei komt willen jullie ook gelijk effe meekijken naar mijn FF kaartje Bekijk bijlage 80314 Groetjes Hanuna
Ik vind ze nog niet positief hoor.Test je 1x per dag ? Dan kan je wel eens je ei missen met ovutestjes. Ik heb het zelf ook gehad.Ben toen 2x per dag gaan testen en vond hem toen wel.Vooral als je urine niet erg geconcentreerd is kan het wel eens voorkomen dat je geen donkere testlijn krijgt. Hieronder zie je duidelijk dat ik op dag 15 positieve ovutesten had. http://i44.photobucket.com/albums/f3/JohnJeun/ovutestenAugustus.jpg Hoop dat je snel een positieve ovulatietest heb.
indd nog lang niet positief .. deze lijntjes heb je altijd .. maar vind wel dat er ( als je 2 keer per dag test ) nog geen lijntje bijzit waarvan ik denk : '' dan istie de avond wel posi '' .. dus nog even doortesten .. succes x
Ik heb nooit een knaltest gekregen met zoonlief niet en nu niet. Maar ik wist dat wanneer er een goed zichtbaar streepje kwam ik mijn ei ging krijgen. Op een gegeveven moment zie je daar wel verschil in.
Hanuna, trouwens je hebt wel een hele lange cyclus, ben je al eens naar de huisarts gegaan? Want ik kan me herrineren dat ik je nog ken van mijn vorige zwangerschap. Kan ook geen ei spotten in je cyclus juist omdat deze zo schommelt.
Haha Deelight, de mijne komt niet eens in de buurt hier een nieuwe met die van vandaag word de laatste toch niet wat lichter meiden? Wat moet ik trouwens bij FF zetten, positief of negatief Bekijk bijlage 80703
Hi Hanuna, Je laatste test wordt idd minder en het controlestreepje ook.... Zelf heb ik vanaf 2 juni getest en zie hieronder wanneer ik pas knalde. Mijn cyclus is erg vaag elke maand dus heb geen idee wanneer ik mijn NOD zou moeten hebben. Ik zou nog even volhouden als ik jou was...succes meid!!
Hoi meiden Nou ik ben benieuwd, mijn temp is nu wel iets gestegen van 36,5 naar 36,7 ik hoor vaker dat de temp ook 2 of 3 dagen later na ei pas kan gaan stijgen en bij jullie? Groetjes Hanuna
Bij mij worden de sensitest ovutesten ook niet super donker hoor. Ze worden wel wat donkerder als wat jij nu hebt maar echt geen knaltesten. Maar heb m'n ei dan al wel gehad, gevoeld en temp omhoog. Als mijn test zo is als die van jou, test ik in het begin van de avond nog een keer en dan is hij wel donkerder. Met testjezelf ovutesten precies hetzelfde, worden ook niet super donker maar wel m'n ei gehad dan. Denk dat het bij iedereen anders is .
Beetje onduidelijk inderdaad maar meer testen geeft meer ervaring. Ik had lichte streepjes en dan twee dagen een wat donkerder streepje maar ook geen echte knalstreep. De tweede dag van de knalstreep is het uiteindelijk gelukt: mijn dochter is nu 10 maanden. Als ze niet was verwekt had ik een cyclus van 40 dagen gehad. Het is gewoon wat moeilijker met een onregelmatige en lange cyclus, maar door het testen bij mij wel de 2e ronde raak. Heb je ook op afscheiding enzo gelet? Succes ermee!
Hoi meiden Ooh kijk dit eens ! ziet er goed uit he of nie Wanneer zou mijn ei dan geweest zijn als je dit zo ziet Bekijk bijlage 80992 Groetjes Hanuna
Ja ook dat hou ik bij, naar mijn idee had ik bij het 3e testje het meest vruchtbaar slijm dus ook weer tussendoor geklust
Mij lijkt de derde ook het donkerst of niet? Hopelijk is t raak! Ik zal mijn testen nog eens erbij pakken, maar die waren van kv en cb, dus toch weer anders (al had ik het idee dat die wel op elkaar leken).
ik heb dus precies hetzelfde. de laatste vier dagen een licht streepje wat gister en eergister donkerder dan vandaag en 3 dgn terug was. Het lijkt nu weer op zn retour te zijn en ik vermoed dat er morgen niks meer te zien is op mn ovu test van sensitest. Mijn streepjes zijn even licht als die van jou en vraag me af of ze dus positief zijn (hoop het wel).. maar ik blijf nog even doorklussen haha voor de zekerheid!
Ja hopelijk zijn ze wel positief maar dat ze bij ons gewoon wat lichter zijn dan de andere We klussen inderdaad gewoon door, want je weet het maar nooit Mijn temp was vanmorgen trouwens drastisch gekelderd
Hi Hanuna, Ik zou zeggen dat de 3 e van onderen het meest donker is...maar ik heb het idee dat ze toch nog donkerder moeten worden maar misschien is dat bij jou wel niet het geval Dit zijn mijn ovulatietesten. Ik gebruik de persona om zwanger te worden en de kruidvat ovulatie testen had ik al in huis voor ik alle slechte verhalen hier had gelezen. Succes meid!
hmm, ik temp nog niet: volgende ronde wil ik daarmee aan de gang. Ik heb net weer een test gedaan en die is wederom lichter dan de dag ervoor: ik zie t streepje nu bijna niet meer. al proberen er even een foto van te maken. Weet ook niet zo goed hoe het anders zou komen dat je toch wel een streepje ziet als er geen ei is geweest..
hier zijn mn ovu testen van de laatste 5 dagen. Bovenste is van vandaag. Ze zijn in het echt iets duidelijker maar het is erg moeilijk om ze goed op de foto te zetten. Erg vaag zijn ze he? Het is dat ik zie dat het weer afneemt anders had ik gedacht dat mn ei nog zou komen maar nu denk ik dat hij al is geweest..