@hanuna Spannend hoor, morgen weer testen en dan een knaltest? @zoe Ik ga ervan uit dat ik mijn ei gehad heb en dat ik gewoon niet al te veel hormonen uitscheid via mijn urine. Dat is de enige logische optie... Als ik lees dat Tessa nooit superpositief test met sensitest dan kan het blijkbaar.
hoi hoi wat een raar gedoe zeg Ik heb een paar uur geleden weer een zw test gedaan en daar zie ik zo 1,2,3 geen streepje helaas maar wat ik wel erg raar vind is dat mijn ovutestje die ik net ook gedaan heb nog steeds het zelfde is als die andere van 2 weken geleden wel is de controle streep minder donker mijn temp was weer 36,6 vanmorgen
hallo allemaal, Ook hier een sensitest ovulatietest gebruikster. Eerlijk gezegt weet ik nog niet zo goed wat ik er van vind. Vorige maand ben ik begonnen met testen, heb toen een positieve ovu-test gehad. Niet knal positief maar duidelijk donkerder dan de dagen ervoor. Op dat moment ook duidelijk mijn ei gevoeld. En de juiste afscheiding. Mar helaas, niet zwanger. Nu ben ik weer 4 dagen aan het testen. De eerste dag, was ie sneeuwwit, den tweede had een heel licht streepje en de derde en vierde(vandaag) weer sneeuwit. Had gisteren begin van de avond wel buikpijn en rugpijn. Leek mij weer op mijn eisprong. Vanmorgen de juiste klus afscheiding. Ik ben het spoor bijster......Ik heb de testen weg gegooid, dus kan geen foto plaatsen. Heb ik mijn ei gemist? Liefs, djuuzie
@ Zoƫ, ja ik baalde er gewoon van dat ze zo vaag bleven, dus moest voor mijzelf zekerheid hebben. Die van testpoint waren ook iets duurder 5 voor 9.95. Overigens heb ik tot 2 dgn na mijn ei met beide ovutesten door getest. Die van Sensitest bleven vaag terwijl die van testpoint langzaamaan wit werden. Overigens was ik na de ronde met testpoint ook zwanger Nu alweer 25 wkn. Hopelijk zijn jullie ook allemaal snel zwanger
@tessa: ik heb er nog een aantal liggen maar als ze op zijn, ga ik die van testpoint proberen. Had ze inmiddels op internet gevonden en hopelijk krijg ik daar meer duidelijkheid! Inmiddels al 2 weken een licht streepje en nu gevoel van naderende NOD... @djuuzie: ik ga nu meer af op mijn lichaam dan op de testen van sensitest. Heb echt het idee dat ze het niet goed eruit pakken. Maar als ik jou was, zou ik nog wel een paar dagen doortesten voor de zekerheid
he meiden na wat nega zw-testen ook maar een ovutesjes gedaan vanmorgen moet je zien pfff bizar toch, kheb nu gewoon me ei heel snel Bekijk bijlage 84294 Zo en nu snel klussen
hoi hanuna, de laatste ovu testen zien er veel belovend uit. de testen die je aan het begin en en tussen door laat zien zijn na mijn idee negatief. ik heb ook even naar je temp. kaartje gekeken. ik weet niet hoe je vorige cyclussen eruit zagen maar ik vind het nog al op mijn lijstjes lijken. ik wil geen stempel op je plakken hoor en ik hoop van harte dat je zwanger bent of snel zwanger wordt maar jouw temp-kaart lijkt op die van iemand met pcos. als er geen verandering komt zou ik echt even naar de ha gaan. p.s je mag me altijd pb-en. groetjes pamsie
Hoi Pamsie ja ik zat er zelf ook wel aan te denken want het kan toch in de familie zitten toch? mijn nichtje dochter van mijn zus heeft het ook vandaar, maar als ik lees op internet waar je dan last van moeten hebben dat lijkt weer niet op mij. maarja eerst deze 2 weekjes afwachten en dan ga ik naar de HA
ik heb ook pcos en ik heb ook geen verdere symptomen. alleen een onregelmatige en lange cyclus. ( soms meer dan 100 dagen). het kan zo zijn dat als iemand in de fam. het heeft er meer mensen in de fam. het hebben maar het is niet aangetoond dat het erfelijk is.
Het is bij mij moelijk te zeggen want ik temp pas sinds 3 maanden maar voor deze cyclus had ik cyclusse tussen de 21 en 34 in 6 maanden, in het begin na ik gestopt was met de pil had ik juist regelmatig bloedingen alsof ik 2x in de maand ongi was zo erg, ik denk dat het ovulatiebloedingen waren ofzo, nu heb ik wel regelmatig bruinverlies inplaats van bloed
mm heel apart!! al heb ik ook wel eens tussendoor bruinverlies gehad maar niet zoals jij het nu omschrijft. ik zou even twee weken wachten aangezien je een positieve ovulatietest had. ( hoewel als je pcos heb je vals positief kan testen.) en daarna toch echt naar de huisarts, hoe vervelend ook. ik vond het heel moeilijk om die stap te zetten maar doordat ik hulp heb gezocht ben ik 3 maanden geleden wel moeder geworden van een prachtdochter!!
Nou ik heb vandaag ook op dag 44 van mijn cyclus een positieve ovulatietest in handen!! Gister was hij nog negatief. Iemand een idee wanneer ik nu mijn ei precies heb? Morgen denk ik? Eigenlijk had ik de hoop op een positieve test opgegeven... Maar hij knalt! Jammer alleen dat ik nu een cyclus van 60dgn heb. Had zo gehoopt op een kortere!
Ovutesten werden bij mij nooit donkerder, zelfs nog wat lichter, en heb er blind op kunnen vertrouwen. Dus als ze nu weer lichter worden lijkt het me dat je je ei hebt gehad.
Sensitest heb ik deze maand de eerste keer gebruikt.. daarvoor altijd Matcare, maar ik heb vandaag nieuwe Matcare-ovulatietesten besteld, want die hebben rond mijn ei knaltesten... Sensitest blijft voor ei lichter dan de controllelijn Ik ben dus niet tevreden over de Sensitest-ovulatietesten
Hoi meiden (EI)ndelijk geeft FF nu ook echt mijn eisprong aan mijn temp loopt nu ook vlink op, nu maar goed duimen ik had gister nog voor de zekerheid een CB digi zw-test gedaan en gaf Niet zwanger aan, nu weet ik zeker dat ik m'n ei heb gehad