10 positieve ovutesten??foto in mijn album

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anoniempjuh, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Vorige week vrijdag had ik de eerste positieve ovutest, strepen waren even donker, toen 3 dagen de testreep donkerder als de controle streep, en nu 3 dagen weer hetzelfde, maar vandaag weer ietsje donkerder.
    Ik heb waarschijnlijk zondag me eisprong gehad, maar hebben jullie dat ook wel eens gehad dat ie zo lang positief blijft?
    Volgens mijn gyn blijft ie positief tot je menstruatie, maar dat is volgens mij echt bullshit!!

liefsss

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    niemand????

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    naar mij ervaring met ovulatietestjes is dat ze na mijn ei duidelijk minder worden, tot negatief.... Ik zie bij mijn echt een verloop dat mij ei nadert dan worden de streepjes steds donkerder, da knal positief, en dan vervagen ze weer. Ik heb hooguit rond de 3 dagen 2 steepjes. Maar misschien is dat voor iedereen anders natuurlijk...

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Zijn het kruidvat ovutesten?
    Daar lees je wel meer slechte verhalen over dat ze altijd positief testen.
    Maar op de foto vind ik die van 2 en 3 mei duidelijke positief, die anderen zijn dan niet positief, verwarrend maar op je foto is het wel goed te zien.

5. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    ik zou niet gaan testen met ovulatie testen van kruitvat want die geven het nooit goed aan of te laat of te vroeg ik teste zelfs positief vlak voor me nod ik zal als het zou was een ander merk nemen gr patricia

6. samkids

samkids Niet meer actief

Ik zie niets geks eigenlijk. Sowieso heb je bij ovutesten altijd twee streepjes omdat je altijd LH maakt. De test van 2/5 vind ik een stuk donkerder dan de rest. Ik zou die denk ik als positief beschouwen.

Edit: Ik zie op FF dat je die van 1/5 ook al als positief hebt aangemerkt, maar die is toch nog een stuk lichter? Gezien je temperatuur klopt het wel.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@drew: volgens mij kijk je naar de controlestreep ;)

kv ovu testen staan idd slecht bekend, heb al vaak hier gelezen dat ze vals posi kunnen geven.

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

bedankt voor al jullie antwoorden!!!
    kheb de foto nog ff groot hieronder gezet, maar op een foto is t toch anders kijken als in het echt.
    Maar die van 1 mei is idd lichter als die van 2 en 3 mei, maar de lijn was wel even donker en das ook positief!
    En dan 2-3-4 mei is ie echt donkerder en daarna weer even donker, en me laatste gister was weer iets donkerder als de dag ervoor...
    Maar idd het is van kruitvad, heb er ook veel slechte verhalen over gelezen, maar ja hij was voor me ei neatief en met me ei positief dus wat dat betreft werkt ie wel goed, heb 2mei namelijk ook 1 van cb gedaan en daar kreeg ik een lachend gezichtje, dus toen wist ik zeker dat ie klopte.

Marieke 1983 hoe is het met jou?ik heb een tijd geleden ooit nog ff gepbt met jou maar weet niet meer waarover haha, maar je bent al een aanrdig eind op weg, lekker hoor geniet ervan!!

de rest nogmaal bedankt!!

xxx

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh dan keek ik verkeerd :D

2 mei zal idd posi zijn dan, zeker als je die cb toen ook hebt gedaan.

ik weet ook niet meer waarover we ge-pbd hebben haha! maar alles gaat goed, baby groeit en beweegt goed en mijn vriend en ik zijn helemaal verliefd :D

10. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Eerlijk gezegd zou ik met deze testen denken aan zwangerschap. Als ik jou was zou ik er voor de gein een zw-test tegenaan gooien.

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

marieke ja ik weet t ook niet meer maar kan t ook niet meer terugkijken haha, had jij niet ook een mk gehad??
    kan me voorstellen dat je verliefd bent, zou ik ook zijn haha..
    Geniet er lekker van meid!!

anouk zwangerschap???deze testen zijn van voor nod tot 5 dagen erna, dat kan toch nog niks over een eventuele zwangerschap zeggen???
    Maar wel bedankt voor je reactie!!

xxx

12. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ovulatietesten worden positief als je zwanger bent. Het zou dus van een langere zwangerschap kunnen zijn. Ik heb het zelf ook een keer gehad. Ik was 3 dagen ongesteld geweest dus heb nooit getest. Ik wilde op een gegevens moment ovulatietesten gaan doen omdat mijn eisprong weer op komst zou moeten zijn, en die was meteen positief. Toch maar even een zw-testje gedaan en ja hoor. Was ik al 6 weken zwanger! Helaas liep dat uit op een mk maar het kan dus wel.

Succes!

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey anouk

okeej maa in mijn geval kan dat niet want ik gebruik hormoonmedicijnen en weet dus precies hoe ik in me cyclus zit zeg maar..en een paar dagen voor de eerste ovutest zat er nog een mooi ei van 18mm.
    Maar wat balen dat het bij jou is misgegaan, weet er helaas alles van!
    Maar laten we hopen dat we een volgende keer een mooie volledige zwangerschap zullen hebben.

xxx

Deel Deze Pagina