Hallo meiden, Ik heb een test van een vriendin van mij die heeft ze mij door gestuurdt via de mobiel. Nu heb ik een vraag zien jullie wat? Ze komt zo naar mij toe, en ik ben benieuwd of jullie wat zien en dat ik haar de berichten kan laten lezen. Bedankt meiden.
Soms zie je op de test zelf wel wat, maar op de foto niet. Als dat het geval is zou ik over twee dagen nog eens testen. Dan zou de streep een stuk donkerder moeten zijn. Succes! Edit: Oh en het gaat er vooral om of de streep binnen de tijd zichtbaar was. Alles daarna telt niet, dan kan het een indroogstreep zijn zonder betekenis.
Oke meiden bedankt voor jullie antwoorden Ik heb het haar laten lezen deze berichten ze moet over 1week weer ongesteld worden.. dus ze gooit er over een paar dagen maar weer een test tegen aan! Bedankt allemaal
Dan was ze dus ook wel vroeg met testen zo te lezen. Laat je weten of ze over een week positief test?
Ik zie ook niks, sorry. Maar je zegt dat ze pas over 1 week haar menstruatie had moeten krijgen dan was ze sowieso veel te vroeg met testen! Nog even een weekje wachten dus...
oooooow over een week pas... geen wonder dat we niks zien! Begon al te twijfelen aan mijn eigen ogen! Hoop dat ze positief test! Laat je het nog even weten?