Vandaag NOD dus vanmorgen getest, maar zag bij afvegen heel klein beetje bloed, dus zonder te kijken test weggegooid, nu blijkt dat ene beetje tot nu toe alles te zijn. zit dus een beetje te balen dat ik de test weggegooid heb! Ga er vanuit dat ik wel echt ongi word, maar je blijft toch stiekem een beetje hopen...
kan je die test niet gewoon terug pakken of is hij helemaal weg? Je kunt gewoon nog een test doen. want het is je nod dus kan je elk moment van de dag testen. Ik heb het zelf nog nooit kunnen doen maar ik hoor het overal
Ik zou kijken of je de test nog uit de prullenbak kunt vissen en anders zou ik even een nieuwe test doen!
heb de test wel bekeken, zegt zwanger, maar je mag de test na 30 min niet meer aflezen. heb ook geen andere liggen, dus moet toch echt nog een dag wachten! Ik heb iig de tijd om te zien of de ongi niet stiekem toch doorzet.
ik zou naar de winkel zijn gegaan en nieuwe hebben gehaald!!!! als ik de mijne uit de bak haal en achteraf lees zwanger,...ga ik toch twijfelen!!!!! good luck!!
Ik zou ook naar de winkel zijn gerend om een nieuwe test te kopen!! Had je een digitale test van clearblue? Die van de kruidvat zijn trouwens ook goed hoor (2 vvor 5 euro) heb ik ook gebruikt. Ik had 2 dagen voor mijn nod dag positief getest SUCCES meid! Liefs Kelly
bij ons gaat de ah om 4 uur open en die verkopen ze ook mogelijk nog een tip als je geen zin hebt om te wachten.
ik doe uit principe geen boodschappen op zondag, dus ga toch echt op morgen wachten, maar vind het wel lastig!
WOW dat je dat volhoud!!!!!!!!!!!! respect hahahahahahahah ben zeeeer benieuwd!!!! succes iig dan maar morgen!! en weet niet hoe het biij jou is..maar hier is de ah tot 22uur open dus als je het niet meer volhoud....t zijn natuurlijk niet echt "boodschappen" hahahahaha
Maar zou die test nou echt zeggen dat je zw bent , als je dat niet bent ?? omdat je half uur later kijkt ..! :O
ik geef ook geen geld uit op zondag. ik snap het wel ik zou alleen niet kunnen wachten en er toch voor gaan. is er niet iemand in je omgeving die het weet en die mogelijk een test in huis heeft. gewoon even om te lenen net zoals een kopje suiker?? sterkte
Spannend!!! Succes met nog even wachten.. Moet zeggen, het klinkt mij niet verkeerd in de oren. Half uur is niet zo lang en als je een duidelijke streep hebt gezien, ik zou niet weten hoe die er anders komt. Indrooglijn is volgens mij niet heel duidelijk! Ik word er zelfs nieuwsgierig van.
hihi spannend hoor !! maar is je test super positief ? da istie niet hoor als ie negatief is .. of is t echt n opdroog lijntje idee? ? x
Ik had mijn test ook weggegooid, omdat ik niet gauw een lijntje zag. Na een half uurtje uit de prullenbak gevist, met...je weet maar nooit en toen zag ik idd een lijntje. Geen dikke streep nog, want was 4 dagen voor NOD. Kijk nu maar eens naar mijn banner. Het is niet betrouwbaar, maar als je echt niet zwanger zou zijn, zou er volgens mij nooit een lijntje komen.
ben nog steeds niet ongi geworden, dus hou goede hoop. Morgenochtend met mn boys maar even een boodschap gaan doen! Hou jullie op de hoogte, het was wel een goed zichtbare lijn. Mijn man wist ook niet wat hij ervan moest denken. heb niet echt kwaaltjes, maar dat had ik bij de vorige twee ook niet gelijk, dus dat zegt niet zo veel. Ik probeer mezelf niet te gek te maken door te hard te hopen dat het raak is, want dan valt het zo tegen als ik gewoon ongi word.