Ik word gek...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Suuzzzz, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzzzz

Suuzzzz Lid

6 okt 2013
    49
    0
    0
    Hoi,

Gisteren na een cyclus van 29 dagen ongesteld geworden. Ben nu sinds 3 maanden gestopt met de pil..
    En wat mn lichaam nu allemaal met me doet, ik word er compleet gek van!
    Nog nooit eerder gehad..

Mijn cyclus heeft zich na het pilgebruik weer verbazingwekkend snel hersteld, nu 30-29-29

Gisteren op dag 29 ongesteld geworden, en nu... is alles weer weg.. Op wat doorzichtig slijm met streepje bloed na.. Sorry voor de details.
    Verder sinds gisteravond enorm aan de diarree en darmkrampen, nog nooit gehad..

Ik heb me voor mijn ongesteldheid een partij beroerd gevoeld.. Misselijk, moe en niet te genieten (volgens vriendlief dan ;) )

Iemand dezelfde ervaring?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Waarom heb je nog niet getest?

3. Suuzzzz

Suuzzzz Lid

6 okt 2013
    49
    0
    0
    Sorry had ik er inderdaad even bij moeten vermelden.. Heb wel getest, gisterochtend.. Omo wit :) vervolgens 's avonds ongesteld geworden.. Althans, denk ik :p

4. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    453
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ohh vervelend! Kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Zou het door een virusje kunnen komen dat je ziek bent en ongi wat minder is?

5. Suuzzzz

Suuzzzz Lid

6 okt 2013
    49
    0
    0
    Dat zal best kunnen ja.. Maar 1 dag ongesteld, nog niet eens eigenlijk.. Gisteravond ongesteld geworden, maar tampon gebruikt om de nacht door te komen, en daarna dus niets meer.. Ook geen ongikrampen meer maar alleen een borrelend darmenstelsel.. Grrr..

Nou ja, ga inderdaad maar uit van een virusje :)
    Was benieuwd of er mensen waren met dezelfde ervaring :)

6. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    453
    24
    18
    NULL
    NULL
    Nee, heb geen ervaring daarmee. Wacht nog steeds op 1e keer ongi na het stoppen met de pil...

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het kan toch nog ontpillen zijn.. óf het bloed is van een innesteling.. ik zou over een paar dagen nog eens testen als het niet doorzet.
    Ik heb 1 keer gehad na drie dagen menstruatie, een week later weer bloed én een positieve test. Ging helaas niet goed maar t kan dus wel. Afgelopen maand ook maar 1,5 dag ongi. En niet zwanger. Het vrouwenlijf zit raar in elkaar...

Deel Deze Pagina