Had in het andere topic gereageerd van ovulatiesten/zwangerschapstesten. Vond het een beetje verwarrend. Dus maar even zelf een topic aangemaakt. Ik heb gistermiddag getest . Heb na de tip met water opnieuw een foto gemaakt. Zal even beide fotos erop zetten. Is het echt is die veel duidelijker . Na het uploaden gaat de kwaliteit wel achteruit heb ik gemerkt. Wie zie het ook. In het echt is het een hele streep lichtroze.
Ik vind het twijfelachtig. Het is net of streepje wat afkromt...net of is het niet goed doorgelopen. Eens nieuwe test doen is mss optie?
@eetje Hoeveel dpo weet ik niet precies ging uit van een cyclus van 28 dagen maar kon ook weleens uitschieten naar 37 dagen. @panter Ga morgen opnieuw een test doen . Het streepje is in het echt gewoon recht en duidelijk te zien zonder turen en lichtroze. Hoop morgen een duidelijkere test te hebben.
Ik zie maar een half streepje, wil je graag feliciteren maar zal om teleurstelling te voorkomen nog een keer extra testen 😊
Als je inzoomt, loopt het streepje inderdaad krom en niet recht. In elk geval is het geen streepje zoals het hoort te zijn. Zou even een nieuwe test doen en deze als negatief beschouwen.
Er verscheen eens streep die weer verdween negatief dus. Laat de menstruatie maar komen. Ben lichamelijk zo moe zoveel klachten .