Hallo, Ik had even een vraagje, ik ben al vanaf januari van de pil af en gebruik sinds 2 maand nu ook ovulatie testen ...Nou is het zo dat ik een cyclus heb van 26 dagen en test dan op dag 9 van de cyclus, De eerste dag geeft de ovu-test een klein licht streepje aan . dag 2 ook maar bij dag 3 zie ik helemaal niets meer? dus ik snap het eigenlijk niet, dit is bij alle 2 maanden zo NU vraag ik me af is dit iets om me druk over te maken! of juist niet en komt het allemaal wel goed! wat denken jullie? groetjes chantal
antwoorden zijn welkom hoor! hahaha ... wil niet vervelend doen maar kan iemand me misschien uitleg geven? alvast bedankt voor de genomen moeite! groetjes chantal
Misschien heb je de ene dag meer gedronken dan de andere dag? Je hebt altijd wel lichte streepjes, gewoon doortesten!
ooh dus het kan ook best aan het drinken liggen? dus misschien maak ik me te druk om niets! dacht dat ik zelf geen eisprong had of iets anders dergelijks.! ben er ook veel te veel mee bezig haha moet me er gewoon minder mee bezig houden denk ik bedankt voor je antwoord groetjes chantal
Je moet elke dag op dezelfde testen en voordat je gaat testen mag je 3 of 4 uur niet gedronken hebben en ook niet naar de wc geweest zijn. Wist ik in het begin ook niet hoor. Ik geloof ook dat het niet mag met ochtendurine.
test altijd rond een uur of 19:00 i.v.m werk sóchtends doe ik het niet staat ook duidelijk in de beschrijving dat in de ochtend geen test gedaan moet worden .
toch proberen 2 keer per dag te testen.. en 2 uur niet plassen van te voren en zo min mogelijk drinken. tussen 10 en 20:00 krijg je beste resultaat. Misschien heb je wel een heel korte LH piek. ik heb ook cyclus van 26 dagen.. en testte pas op dag 14 positief.. 2 dagen later dan ik dacht.
Ik heb dit ook weleens hoor. De ene dag iets donkerder dan de andere dag. Kan inderdaad zoals gezegd wel liggen aan het feit dat je net iets meer hebt gedronken. Maar als je bijna je ei-sprong hebt, krijg je echt wel een positieve test! Gewoon nog even doortesten! Succes!