Kenmerken Conditie: Nieuw Beschrijving Deze Lodger Wrapper is helemaal nieuw en zit nog in de doos. Ik had deze lodger gekocht maar het was niet de goede. Het bedrijf waar de wrapper vandaan komt is failliet dus terug kan ik ook niet meer. Kaartjes zitten er nog aan. Informatie van de lodger site: Wrapper Fleece Een absolute must have in je baby uitzet. Je gebruikt deze inwikkeldeken in plaats van een jas of deken in de reiswieg, kinderwagenbak of wandelwagen. Je hebt hem altijd bij je, want je gebruikt de Wrapper ook als luxe speelkleed, zodat je kind altijd en overal op een zachte en warme ondergrond kan spelen, binnen én buiten Te gebruiken als inwikkeldeken in plaats van een jas of deken in de (reis)wieg of in de kinderwagen (tot circa 9 maanden) Nog vele jaren te gebruiken als luxe speelkleed Eenvoudige inwikkelmethode met klittenbandsluiting Uniek ontworpen capuchon voor extra comfort en behoud van lichaamswarmte van je baby Verzendkosten zijn voor de koper. Graag bieden via marktplaats. Marktplaats.nl > Nieuw in doos: Lodger Wrapper Heaven Blue - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten
hoi hoi Ja hij is er nog. Ik zou zo'n 45 euro inclusief verzenden willen hebben. 40 euro als je 'm komt ophalen
Is ie al verkocht meid, anders neem ik m over van je en mag je m reserveren voor mij voordat er een ander mee vandoor gaat hihi Hoor t wel, je mag me ook pben