onzeker?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heb een verschrikkelijke ongi achter de rug en nu na twee dagen eindelijk van mijn ongie af te zijn heb ik in een keer van dat plakkerige wittig/bruinige slijmverlies.... :oops:
    Wat is dit nou weer dan? Kan iemand mij dat een klein beetje uitleggen?

(En nou staat mijn banner wel op 30 dagne omdat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb maar waarschijnlijk is mijn baarmoederwandslijmvlies te dun voor een fatsoenlijke ongie, is dus een gokje) hihi!

Heb ik nou in een keer een aankomende eisprong? Of betekent dat wat anders of gewoon niks... ik wordt er echt onzeker van....

Dikke kus Swiggy ;)

2. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik weet het echt niet meid...... ik hoop dat alles snel normaal wordt! ik begrijp je onzekerheid!... kan je helaas niet helpen..

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik best wel eens meegemaakt dat ik van mijn ongi af was en dan opeens twee dagen later....de laatste prutjes....altijd erg onhandig.

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Dat heb ik ook vaak... loop je 2 dagen voor niets met maandverband voor eventuele nabloedinkjes... dag 3 probeer je dan weer zonder en..... huppekee daar zijn ze weer...

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Jep, ken ik ook, precies zo! Twee dagen lang helemaal niks en dan of echt nog bloed, of net wat jij omschrijft swiggy, van die plakkerige bruinige slijm... Maar toch, als je denkt nu je eisprong te hebben, kun je best zwanger raken... Heb hier op het forum zelfs gelezen dat er vrouwen zijn die tijdens hun ongi zwanger raken!
    Ik ga voor je duimen voor een bevrucht eitje deze maand!

Groetjes Chris

6. Niet meer actief

Bedankt voor jullie berichtjes!

We hebben wel voor de ''zekerheid'' geklust hihi
    nooit onprettig wel dan?

Ik zou het ook niet weten wat dat allemaal te betekenen heeft... erg raar soms he je lichaam?
    Ik denk dat ik volgende maand mss ook maar met de ovulatietesten ga proberen... heb er helemaal geen zin in om daar aan te beginnen maar als ik maar een keer in de twee maande vruxhtbaar ben... zou ik toch wel graag een beetje meer kunnen mikken als jullie snappen wat ik bedoel. hihi
    Maar als ik dan wel een eisprong heb en ik heb volgens de dokter een dunne baarmoederslijmvlieswand dan is het ook moeilijk om in te nestelen toch...? of is dta een hele domme beredinering? weet ik niet..

Maar kun je wel zo snel na een ongi (en mk)
    weer een eisprong hebben dan?

Kus Swiggy

PS: gefeliciteerd kiki80 en dank je chrisje dat je voor me duimt!

7. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Als je een korte cyclus hebt, is de kans ook groot dat je vroeg je eisprong hebt... Heb je ook wel eens van dat vruchtbare slijm ( :oops: sorry hoor, weet dat het heel normaal is, maar kan er nog niet helemaal aan wennen)? Of wellicht wat steekjes in je onderbuik die kunnen duiden op een eisprong?
    Ik heb zelf geen ervaring met een mk, maar er zijn volgens mij vrouwen die daarna ook heel snel weer zwanger raken... Maar hier heb ik geen ervaring mee hoor, dus 100% zeker ben ik er niet van... sorry...
    Hoe lang duurden je cyclussen voorgaande maanden?

liefs Chris

8. Niet meer actief

Mijn eerste cyclus was van mei (mk) tot eind juli.
    Tweede cyclus was van eind juli tot eind september en nu pas weer in novemder dus ook helaas (mk).
    Heb een cyclus van 60 dagen waarschijnlijk.

Kus Swiggy

9. Niet meer actief

Nou had ik gisteravond ook vlagen van misselijkheid en gistermiddag ook...'
    Kan het dan van de waarschijnlijke eisprong komen of van wat anders?
    Heb geen apartigheid gegeten.
    Ik snap er niks van. Heeft iemand ervaringen met missleijk zijn tijdens je eisprong?

Kus Swiggy

Deel Deze Pagina