Ovulatie testen voor de eerste keer!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by DJR, Nov 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DJR

DJR Actief lid

Nov 9, 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Net als jullie allemaal, willen mijn vriend en ik graag een kindje.
    Vanaf deze maand willen we gaan beginnen met ovulatie testen. Heb hier totaal geen ervaring mee, dus vroeg mij af of jullie mij wat weg wijs kunne maken met deze testen. Wanneer is het handig om te testen?

Alvast bedankt !

2. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik zou op dag 8 beginnen met testen, zeker omdat je een cyclus van 25 dagen hebt gehad. Het kan dan best zijn dat je lang door moet testen, omdat je eisprong misschien net wat later valt, maar voor de 1e keer zou ik dat even doen. Na een paar keer weet je beter wanneer je eisprong is en kan je evt. later beginnen. Verder eigenlijk niet veel tips, niet 's ochtends testen, maar 's middags, en 24-48 uur na je positieve test springt je ei, dus bij een positieve test vrijen. Succes! :)

3. DJR

DJR Actief lid

Nov 9, 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel! Ben nu ongesteld , dus zodra die voorbij is zal ik gaan beginnen met testen. Via een app op mijn telefoon berekent die ook uit wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer mijn ei sprong is. Die app zegt op 26 november. Maar vorige maand zat ie er geloof ik ook naast;) tenminste, wel met mijn menstruatie zat ie ernaast;)
    Dankje wel voor je advies en laten we hopen dat het deze maand raak is :)

Share This Page