Wie zit al héééééééél lang op CB digitale ovulatie testjes doen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maartje84, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik gebruik als voorbereiding op een cryo terugplaatsing Clear Blue digitale ovulatietesten. Na gebruik moet je deze dingen uit het apparaatje slingeren. Ondanks dat in de gebruiksaanwijzing staat dat je de testen niet moet bekijken op streepjes enzo, doe ik dat stiekem toch :) Ben ik nl zo gewend van alle ovulatietestjes die ik vroegah deed... ;)

De 'teststreepjes' lijken belachelijk licht vergeleken met de 'controlestreepjes'. Dat terwijl mijn lichamelijk gestel :p (qua afscheiding enzo) wel al lijkt aan te geven dat het tijd is om de cryo uit de vriezer te halen....

Nu wordt ik een beetje onzeker van die hele lichte streepjes (en nog steeds geen smiley op het apparaat) vandaar mijn vraag: zijn die 'teststreepjes' altijd zo licht op het apparaat of betekend zo'n lichte tweede streep dat de ovulatie nog wel ff op zich laat wachten/dat er deze maand geen ovulatie aankomt?

En kan iemand een foto laten zien van de streepjes bij een positieve digitale ovulatietest van CB? :D

2. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik gebruik deze testen ook elke maand. En krijg ook elke maand 2 dagen een smiley te zien. Heb helaas geen foto's voor je, maar zie wel dat het tweede streepje steeds donkerder wordt (niet zo donker als het controle streepje) hoe dichterbij de LH-piek komt. Dus ik zou zeggen, test gewoon nog even door tot er een smiley verschijnt. Succes meid!

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik kijk ook naar de streepjes soms, en bij een smiley heb ik wel vet posi streepjes gehad. Misschien toch nog even doortesten.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank voor je berichtje. Ik heb een foto geprobeerd te maken, maar je ziet bij mij echt niet dat het streepje donkerder wordt, terwijl mijn lichaam het wel aangeeft (meer rekbare afscheiding... *bloos*) en dat ik mensen weer mooier vind hihi dat heb ik altijd als ik denk dat ik mn ei weer ga hebben ;)) maar nu zijn de streepjes nog zooo licht...

Zie foto... Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen??

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Kan er niet echt wat zinnigs over zeggen...heb ook wel eens gehad dat ze zo licht waren en dat er de volgende dag toch een smiley stond en het streepje veel donkerder was. Dus tja, afwachten maar!

6. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha Maartje!

Ik ben al heeel lang fanatiek lid van CB testjes doen (en een fanatieke sponsor) hahaha! En ik doe hetzelfde als jij.. stiekem de streepjes controleren, lekker eigenwijs. Maar inmiddels weet ik wel dat als ze iets donkerder worden, maar voor je gevoel nog best licht (zoals die 4e van jou), ineens die smiley kan komen! Ik heb mijn ei wel eens bijna gemist omdat ik dacht dat ik wel een dagje over kon slaan omdat de streep nog laaaaang niet donker genoeg was (maar controlfreak als ik ben, deed ik dan toch altijd nog een testje haha), dus laat je daar niet door leiden!!

Heel veel succes!

7. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Hi Maartje,

Misschien help dit ??? De onderste is een :)

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bedankt!!

Fijn dat jullie mij ff deze steun geven :)

Net nog ff de afscheidingstest gedaan, en gezien de foto van Maanje... denk ik dat ik morgenochtend wel eens een positieve test zal kunnen gaan hebben!! :)

Pfjoeee!!

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi meis,

Nog even, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook vaak een smiley gehad of andere posi ovutest terwijl ik niet eens of geen goede eisprong had (volgens bloed).

Stiekem vind ik het gewoon geldklopperij, maar heb net zo goed nog testjes in huis hoor!

Ik hoop dat je vandaag een positest in handen hebt. Succes

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lees net je onderschrift en ik hoop ontzettend voor je dat de terugplaatsing wel gewoon door kan gaan. Krijg je dan ook nog eerst een echo een dezer dagen?

11. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Hoe was je test vanmorgen? Hoop een smiley!

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Helaas nog geen smiley... Maar omdat ik mn ei niet wilde mislopen en ik toch een setje met 20 testen had gekocht... Heb ik vanmorgen en vanmiddag getest. Beide keren negatief, maar wel 's middags een iets duidelijker teststreep. Morgenochtend of middag positief???

Voor mn zwangerschap zou ik nu allang een positieve ovulatientest hebben gehad, toen was mn cyclus 9 tot max. 24 dagen, maar vaak slechts 21 dagen, met een hele zwakke luteale fase. Maar mn cyclussen lijken anders te verlopen. Ze zijn wat langer en mn LF is tegenwoordig sterker.
    Maar hoe precies weet ik niet. Heb het in agenda opgezocht en vorige maand heb ik naw op dag 13 mn ei gehad. Dat zou vrijdag zijn... Dus dan hoor ik morgen een positieve test te hebben.... Brrrrrrrr!!!

Brrr tis weer erg spannend...

13. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    En al een :) gespot?? Ben benieuwd:D

14. maartje84

maartje84 VIP lid