Ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Porkie, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hey

Ik wil starten met ovulatie testen.
    Ik heb er van clear blue.
    Ik zit nu dag 10 en de vorige cyclus was 31 dagen.

Zou ik morge al beginnen of? En testen jullie meer maals per dag of?

Groetjes

2. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben op dag 11 begonnen, nu 4 dagen getest.Spannend meid! Die van clear blue lijken mij erg fijn, ik heb de ovu testen van sensitest.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik begon op dag 10 en teste in t begin met sensitest (gewone) en als die een beetje posi werden deed ik de clear bleu ernaast gebruiken. vond ze anders te duur. ik teste 2x per dag.

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Mijn cyclus was 32 en mn ei op 21 dus misschien is nu nog een beetje vroeg om te beginnen. Zou echt pas als ie wat donkerder wordt 2x per dag gaan testen. .

5. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik heb ook de cb gebruikt en mijn cyclus was de laatste keer maar 24?dagen. Daarom begonnen op dag 6 net na mijn menstruatie. Op dag 8 al een smiley en op dag 9 niet meer. Heb maar 1 x per dag getest. Succes met het zoeken van de eisprong.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    het ligt ook een beetje aan de lengte van je cyclus

als je een lange cyclus hebt hoef je bijv nog niet op dag 10 te beginnen wat ik lees in de bijsluiter van de ovutesten die ik had ( zwanger en kids)

ik zelf heb ik cyclus lengte van 29/30 dagen en ik ben begonnen op 21 december dag 11 van de cyclus.

op 25 en 26 december had ik een positieve ovulatietest.

7. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Ja ik vind die van clear blue ook wel duur daarom dat ik niet ik kweet niet hoe vroeg wil gaan beginnen. Maar ik wouw wel deze omdat deze het meest duidelijke is. Ik heb zoiets van ja als je nog steeds twijfelt van is het nu heeft het niet veel zin denk ik.

Ik denk vorige cyclus mijn eisprong te hebben gehad op dag 15 ik had toen buikpijn en veel wit verlies. Dus heb ik besloten om vanaf morgen dag 12 te beginnen kwestie van hem toch niet mis te lopen.

Groetjes en bedankt!

8. poppedop

poppedop Lid

25 dec 2012
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh goeie indd!!!! Ik maak deze set van 12 op en als ik nog door moet testen dan ga ik voor ook voor de CB. En gaven CB en sensitest wel dezelfde uitslag?

9. YenY

YenY Actief lid

5 mei 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    #9 YenY, 7 jan 2013
    Laatst bewerkt: 7 jan 2013
    Hoi dames,

Ik wil ook net als Porkie gaan beginnen met ovulatietesten.
    Ik lees dat de meesten testen gebruiken van CB of Sensitest.

Ik zie op internet verschillende sites met betaalbare testen (sensitest, 123ovulatietest)

Hebben jullie verschillende gebruikt, zo ja wat is jullie ervaring hiermee?

10. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb vroeger wel CB gebruikt. Daarna veel verschillende goedkopere testen, waarvan ik zwanger&kids dipsticks het duidelijkst vond. Ik deed dan een CB als de dipstick positief was en dat klopte steeds gelukkig. Nu gebruik ik alleen de dipsticks want die geven (bij mij) een superduidelijk resultaat.

11. YenY

YenY Actief lid

5 mei 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dankjewel mama09!

Ik ga denk ik eerst eens proberen met die van 123ovulatietest, tis allemaal nieuw voor mij :D

Grtjs

Deel Deze Pagina