Dames, zie mijn handtekening. Ik ben overtijd en 3 negatieve omowitte testen verder. Dag 25, 28 getest met sensitest en vandaag met kv2v5 ook negatief. Wat denken jullie? Is er nog hoop? Wat moet ik doen? Maak me een btje zorgen, nog nooit zo'n lange cyclus gehad.
Ben bang dat je het 'gewoon' moet afwachten. Ik zou overmorgen nog een testje wagen, als je nog niet ongesteld bent. Soms duurt het even voordat je hcg-level op te sporen is met een test. Heb je nog helemaal geen tekenen van aankomende menstruatie?
@Smnee, hoe bedoel je dat? Ik denk miss dat ik deze maand geen eisprong heb gehad. Of denk jij later? Ik heb normaal in verhouding een vrij korte cyclus 24 a 26 dagen en volgens mij in verhouding laat de eisprong, rond 16/17 dagen. Zou dat kunnen? Gezien de symptomen, vruchtbaar slijm, gevoelige borsten. Maar deze maand heb ik dat niet echt duidelijk gevoeld.
@elf84: die symptomen zijn er wel, maar dubbel. Lage rugpijn, dat duidt bij mij op ongi, maar heb af en toe ook erge steken in borsten. Normaal heb ik altijd pijn aan zijkant van borsten, dan word ik ongi. Nu is dat gemixt met die steekjes. Dus ik weet het niet. Maar als dat hcg nu zo langzaam stijgt of er bijna niet is, dan is dat toch ook niet goed. Geen goede zwangerschap bedoel ik. Bij mn eerste had ik met 26 dagen al een licht streepje. Denk je dat een bloedtest bij de huisarts wat oplevert?
Elke zwangerschap is anders (zeggen ze), dus het hoeft nog niks te zeggen. Ik weet niet of de huisarts al een bloedtest wou willen doen. Het is ontzettend lastig (en niet wat je wilt horen), maar denk echt dat je nog even geduld moet hebben. Het wordt vanzelf duidelijk! Ik had deze cyclus ook opeens 'gratis' extra dagen. Normaal een cyclus rond de 25 dagen op 1 uitzondering van 27 dagen na en na curettage ook iets langer. Op NOD een negatieve test, dus afgesproken met mezelf pas na 3 dagen weer te testen. Dit was uiteindelijk niet nodig... Sterkte meid! Blijf je even volgen, ben toch wel benieuwd
Toen wij voor mijn oudste dochter gingen had ik een regelmatige cyclus van 29-30 dagen. Al jaren geen hormonale anticonceptie meer gehad, dus ook geen ontpillen of dat soort dingen. Tijdens onze eerste ronde kreeg ik kwaaltjes op dag 25 van de cyclus, dus goede hoop. Op dag 28 eerste test gedaan, negatief. Kwaaltjes werden steeds wat erger en ik voelde me echt 100% zwanger. Testjes bleven echter negatief. Ik werd knettergek, slingerend tussen hoop en en vrees. Maar menstruatie bleef uit en eindelijk, eindelijk op dag 40 had ik een tuurtestjes (de 6e die ik deed) met 2 streepjes! Twee dagen daarna (12 dagen overtijd dus), 2 duidelijke strepen en kon ik er eindelijk in geloven. Ik was echt zwanger (zoals mijn lijf mij al 2 weken influisterde!). Later bij de termijnecho ben ik een week teruggezet, was minder lang zwanger dan ik dacht. Zeer waarschijnlijk een late eisprong, eventueel gecombineerd met late innestelling. Zou dus mijn langste cyclus ooit zijn geweest (37 dgn?). Heb daarvoor (en daarna) nooit meer zo'n lange cyclus gehad (de tijd vlak na bevallingen even niet meegerekend natuurlijk)... Dus ik zou zeggen... het kan echt nog hoor! Veel succes, het afwachten vond ik zenuwslopend...
Als je niet zeker bent van je ei, kun je ook niet een precieze NOD aanhouden, dat bedoel ik. Als jouw ei op dag 16/17 is geweest zou je een cyclus hebben van 30/31 dagen.. Dus komt je NOD eraan
Bedankt dames voor jullie reacties. Het zet me weer even met beide benen op de grond. Ik wacht het nog maar even af. Niet dat ik veel anders kan doen natuurlijk, maar ik wacht nog maar even met ha bellen. Ik houd jullie op de hoogte. X
Dames, vandaag heb ik dan uiteindelijk uitsluitsel gekregen.. Ben ongesteld geworden, precies zoals jij had voorspeld Smnee. Echt een hele lange cyclus, nog nooit eerder gehad. Maar goed, er is nu wel duidelijkheid. Waar ik me nu wel zorgen overmaak (doe ik al langer) is dat, naar mijn idee, mijn eisprong altijd vrij laat is. Rond 15/16/17 dagen. Maar bij mijn korte cyclus is dat toch veel te laat, bij een cyclus van 24 of 26 dagen? Dan krijgt het eitje (als het al bevrucht is) nooit de kans om op tijd in te nestelen? Of zie ik dat nu verkeerd.
Een lf vanaf 9 is voldoende dacht ik. Wat ik zou doen is vanaf nu ovulatie testen gebruiken om je ei vast te stellen en dan meteen je lf. Als je je ei op dag 17 hebt en je menstruatie op dag 24 is dat echt veel te kort. Dan zou je uit 'moeten' komen op dag 30/31, zoals nu.