Hoikes, Morgen is mijn dag dat ik moet ongesteld worden. We zijn bezig voor een 2e kindje. Ik voel alle zelfde symptomen als bij mijn zoontje. Moe, pijnlijke borsten, hoofdpijn, buikpijn, chagrijnig, etc... Ik heb 2 x getest met clearblue en daar kwam er een licht maar zichtbaar streepje op. Nu test ik vanmorgen met early predictor en er komt totaal niets op. Heeft er soms iemand dit ook al meegemaakt en was het dan positief of negatief? Grtjes
Predictor early is onbetrouwbaar. Hij geeft positief bij mannen en kraanwater. En geeft negatief bij zwangere vrouwen. ik zou het dan houden bij de clearblue. Loopt het streepje op de clearblue wel op?
Ja idd er is een licht maar zichtbaar streepje te zien van boven tt onder. Dus volgens mij is die echt positief :s
Ooh je hebt met 2 verschillende testen getest (clearblue en kruidvat). Om te zien of de streep oploopt moet je het bij 1 merk houden.
Je hebt het over Clearblue en Predictor, terwijl die laatste volgens mij een Kruidvattest is? Ik zou even een streepjestest doen en geen test waarbij een rottig af te lezen plusje moet verschijnen. Of een Clearblue Digitaal met tekstvenster.
Dat ziet er goed uit Op die laatste is een duidelijke plus te zien! Misschien eens testen met een 'gewone' streepjestest bijv kv 2 voor 5. Die vind ik altijd duidelijker dan die plus testen.
Ja idd wou dit ook eerst doen maar ik kon niet leer in het kv raken vandaag. Dus moest ik mij redden met wat ik had. Tg denk ik dat dit wek redelijk duidelijk is tg? Of zie ik toch spoken. Thuis kan ik er niet over praten want get is enkel ik en mijn man die het weten.