Aaah oke!! Haha hier hetzelfde hoor.. en nu vandaag ook 3x getest.. maar streepje blijft hetzelfde.. ben wel erg misselijk.. had ik vorige maand ook last van.. nou ja morgen test ik nog maar even opnieuw.. voor me gevoel kan die morgen niet nog donkerder zijn.. maar ja je weet maar nooit. Dus voor jou ook spannend. Zijn jullie allang bezig?
Ik zit nu in mijn derde pilloze cyclus dus kersvers Eerste twee wilde we even kijken hoe alles op gang zou komen na dik 10 jaar aan de pil Dus dit is de eerste echte maand (Misschien vroeg voor ovulatietesten maar ik wilde graag weten hoe mijn cyclus ong. in elkaar zou zitten)
Ben benieuwd naar je ovutesten vandaag Ennass Het is helemaal niet erg om nu al ovutesten te gebruiken,als je graag zwanger wilt worden dan zijn ze daarvoor heel geschikt,ongeacht hoelang je bezig bent. Ik heb ze bij 3 zwangerschappen gebruikt gelijk na het stoppen van de pil en ben toen wel binnen 2 maanden zwanger geraakt. Succes meiden
Hoelang hebben jullie eigenlijk een donker streepje? Want ik had gisteren flinke lage buikpijn, nu niet meer Voor de zekerheid toch nog een ovu test gedaan en die was nog steeds vrij donker.. (Op de foto lijkt t wat lichter/wazig)
Hee maris, Wat lief dat je nog een berichtje stuurt! Ik heb vanmorgen om 10 uur getest, (natuurlijk een beetje te vroeg) Hoezo test drang haha! Maar hij wordt duidelijker de streep, dus dat zou betekenen dat me eisprong later is? Ik doe straks nog een testje, zal straks even foto erbij sturen!
Hee ennass, Jeetje.. nog steeds dus een duidelijke streep.. Ik heb geen idee, nooit zolang getest. Ik denk dat ik nu wel even door blijf testen.. dus kan het je nog niet zeggen.. Ik had vanmorgen ook al een duidelijkere streep dan gisteren, gelukkig! Ik stuur straks even foto erbij Maar straks misschien nog een testje doen? Hij zal toch steeds minder gaan worden de streep lijkt me??
Fijn Sabine dat ie al donkerder wordt! Spannend he!! Gewoon doortesten, aanhouder wint! Ik ga vanmiddag nog een x testen hoop dat hij dan lichter wordt Aangezien ik toch waarschijnlijk al over 7 dagen ongi moet worden
Net toch nog maar even een test gedaan Aangezien ik veel gedronken heb dacht ik; nu zal hij wel licht zijn Maar volgens mij nog een flinke duidelijke streep (foto 2 min na uitvoeren)
Jeetje.. oke! En dat is dus nu al 3 dagen, een duidelijke streep?? Gebruik jij de testen van de action?
Oke! Want ik heb ze ook van de action, maar daar krijg ik geen duidelijke streep op.. wel wat, maar niet zoals jij ze hebt!