Hoi Sabine, las je vraag over een later ei ergens in dit topic, maar dat kan dus. Ik heb daar zelf ook ervaring mee namelijk. Na het stoppen met de pil was ik in 1e instantie heel regelmatig ongesteld, precies 29 dagen steeds. Dus toen het een keer over de 30 ging, dacht ik gelijk zwanger te zijn, maar nee dus. Pas sinds een paar maanden gebruik ik ovulatietesten, maar daarmee kwam ik erachter dat als ik over de 30 dagen ging, mijn eisprong ook later was. Een positieve test zou wel inderdaad net zo donker of donkerder als de controlestreep moeten zijn. Zelf gebruikt ik 1 keer per dag de testjes van zwanger en kids en daar kwam echt wel een duidelijke streep op. Hierna altijd nog even door testen en dan zag ik hem weer lichter worden. Succes!
Hoi Dreamer 29, Oh oke! Dus jij hebt ook die ervaring.. Ik heb de afgelopen maanden ook niet zo lang getest, en nu test ik dus al een week lang.. merk dat hij nu dus wel wat donkerder wordt, dus misschien morgen me eisprong.. maar is dus wel wat later inderdaad.. ben benieuwd. Werd jij er ook zo onzeker van? Ach, ik ben er misschien ook wel teveel mee bezig.. Zijn jullie allang bezig? Bedankt voor je reactie! Liefs..
Dat is een duidelijke knaller! En ja, ik werd er ook onzeker van toen hij later positief was dan gedacht. Ik was altijd al veel bezig met het zwanger worden, maar door de ovulatietesten leek het alsof ik er nog extra mee bezig was. Je bent toch echt aan het wachten op die knaller waar van je hoopt dat ie komt. Achteraf kan ik nu na een paar maanden ovutesten wel zeggen dat ik er blij mee ben, omdat ze me toch meer inzicht in mijn cyclus gegeven hebben. Als ik een late eisprong had, was ik ook niet gelijk zenuwachtig meer als ik overtijd was, omdat dit dan te verklaren was vanuit die late eisprong. Dus af mij wel een stukje rust! Inmiddels een andere situatie hier... zie mijn onderschrift, ronde 13 inmiddels en bezig met onderzoeken.
Jep das een duidelijke! Binnenn 48 uur gaat je ei springen dus aan de klus jij Veel plezier! En test nog eventjes door of ze lichter worden
Haha oke! Ik ben door me testen heen.. haha dure hobby dit Heeft iemand nog ervaring met goedkopere dan die van de kruidvat?? Die goed werken?