Deze foto is vanochtend genomen. Ik had 20 jan mijn eisprong. En vanochtend deze lichte streep. Zit dan nu 10 dagen na eisprong. Wat vinden jullie?
Ik zie niets... Maar dat kan aan mijn telefoon liggen. Op Samsung zag ik beter lijntjes dan op iPhone 😵
Hi bijna zwanger. Geef de hoop maar niet op. Ik had tot 5 dagen voor nod spierwitte test en 4 dagen voor nod was er duidelijk een streep te zien. Als ik jou was zou ik 1 of 2 dagen later opnieuw testen. Succes.
Ik weet niet zo goed waar de streep hoort te staan bij deze test, maar als ik heel goed kijk zie ik een heel stuk naar links een grijze streep (is denk ik niet de teststreep?), en daar vlak rechts van mogelijk een roze streep. Bedoel je die?
Heel licht roze streep inderdaad op de plek waar deze normaal ook zou verschijnen. Ik zie hem wel maar heel er licht. Lastig op de foto te krijgen.
ik zie hem wel! als ik me telefoonscherm vol licht zet! heelnlicht even idd over 2 dagen weer testen! spannend!
Deze twee testen zijn van vanochtend. Iets duidelijker dan de vorige foto. Ik hoop dat deze morgen donkerder wordt. Zit in 4de ronde nu en voor heen echt alleen omo witte testen gehad. Dit geeft wel een beetje hoop. Hoe klein ook. Spannend.
Op de kv zie ik wel n heel licht streepje, maar dat zou ook goed een indroger kunnen zijn die heb ik er helaas ook weleens op gehad. Hopelijk over n paar dagen een duidelijke streep!
Deze net genomen. Meteen twee gedaan want bij de early werd ik niet wijzer dus voor zekerheid en ongeduldigheid ook maar 2v5 van Kruidvat gedaan. Ik zie nu wel echt een streep. Wat vinden jullie. Ben al lang niet meer zo onzeker geweest.