Ben even benieuwd wanneer jullie "klussen" als jullie een positieve ovulatietest in handen hebben? En heeft het resultaat gehad? Ik gebruik nu weer paar maanden ovu testen, vorige zwangerschap ook maar toen echt geen idee hoe ik het toen "aangepakt" had (seks gehad op de dag van de test of juist vooral erna ik heb geen idee meer). Nu proberen we ongeveer om de dag te seksen rond vruchtbare dagen en dag na pos test.. En ik begrijp dat jullie het vooral doen als je zin hebt etc.
Even teruggespiekt en wij hebben de dag voor en de dag na de posi test geklust. Daarvoor ook om de dag ongeveer. En bij ons is het deze maand raak
Ik zou zeker dezelfde dag doen. Maar t kan ook nog 48u duren, dus dag later zal nog een keer zal vast niet erg zijn
Wij klussen in de week van vruchtbare dagen om de dag (ik wist ongeveer wanneer die waren ivm medicijnen). We deden het de dag voor de positiest. Daarna niet meer gedaan. We hadden allebei totaal geen zin (was ook echt een verplichting vanwege die medicijnen). Maar ben morgen 7 weken zwamger.
Op dag 12 een positieve ovulatie test gehad, waarschijnlijk op dag 14 m'n eisprong gehad omdat ik op dag 13 veel last had van pijn in m'n bm. Op dag 10 en dag 13 seks gehad en op dag 22(8dpo) positieve zwangerschapstest!
Op vrijdag een zo goed als positieve test, nog geen knal. vrijdagavond geklust. Op zaterdag en zondag knaltest. Zondagochtend geklust. Van deze 2× ben ik zwanger geraakt na een jaar