Dag dames! ik probeer al lang zwanger te worden en heb deze maand voor het eerst het gevoel dat het raak is. Nu ben ik al 5 (!) dagen aan het testen en dat gaat als volgt; clearblue en online bestelde testen negatief. gisteren een kruidvat test gedaan; negatief maar na een half uur toch een heeeel licht streepje te zien. vandaag weer een kruidvat test gedaan, na 5 minuten negatief en na een uur (manlief kwam thuis dus test even verstopt) nog een keer gekeken; zie foto hieronder. Positief, of indroogstreepje? Heb er inmiddels al wat water op gedaan en het streepje blijft.. Ik ben het wachten helemaal beu dus hoor heel graag of jullie dit ook hebben meegemaakt en of je dan wel of niet zwanger was! 3 uur niet plassen om vandaag nogmaals te testen gaat 'm niet worden, plas me gek.. Alvast een dikke dankjewel
Vind het lastig. Aan de ene kant zeg ik sowieso een nieuwe doen. Aan de andere kant vind ik hem veeeel te donker voor een indroger. Kv heeft ook wel wat langer nodig tegenwoordig dan 5 min. Dus ik ben eigenlijk wel positief. Maar zo morgen dus nog wel even een nieuwe doen en binnen een minuut of 10 kijken.
Sluit me bij meiske2015 aan Eigenlijk mag je m niet meer positief beschouwen omdat ie buiten de afleestijd positief is geworden,morgenochtend nog eens testen,ben benieuwd
Ik ben wel positief hoor, kruidvat geeft zo donkere lijn niet als indroger hoor.. ik feliciteer je !! 😃
Haha thanks, inmiddels werden de zenuwen hier te erg dus heb ze zojuist toch ook maar aan m'n vriend laten zien. Positief als hij is is hij direct helemaal overtuigd haha dus nu maar hopen dat ik hem niet blij maak met niks.. Geloof dat er toch niks anders op zit dan tot morgen wachten, zal updates plaatsen voor de dames na mij die in het zelfde schuiten komen te zitten!
Ik wil geen valse hoop geven, want een test buiten afleestijd moet je eigenlijk gewoon als negatief beschouwen.. Maar als het al 2x een streepje op heeft geleverd.. Daarnaast vind ik het ook echt een duidelijke streep. Ik heb een tijdje terug ook een keertje een negatieve test uit de prullenbak gevist en had toen een megatuurstreepje. 2 dagen later testte ik positief. En even over dat niet plassen. Je hoeft niet 3 uur je plas op te houden hoor! Sterker nog, hoe meer je plast, hoe meer geconcentreerd je urine wordt. Zolang je maar echt minimaal drinkt. Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
Zo lief zoveel en zo snel al die reacties! Aagj, dankjewel voor de tip! Ik ga vanaf nu niks drinken en test rond 17u nog een keer, ga nu ook even een paar andere testen halen. Stom he dat je het wachten dan ineens niet meer volhoud haha ik ben helemaal aan het stuiteren! Nogmaals bedankt voor jullie reacties allemaal!
Ik heb ook het idee dat KV pas buiten de afleestijd goed zichtbaar is. Ik had ook een tuurstreepje na 10 min en de clearblue gaf dezelfde middag 'zwanger' aan. Twee dagen later weer met KV getest en na 5 min een lichtstreepje, na 10 min iets donkerder. Voorzichtig gefeliciteerd! Morgenochtend een KV en een clearblue wekenindicator doen misschien!? Succes!
Helemaal niet stom hoor! Die streepjes geven gewoon hoop en dan wil je duidelijkheid, logisch toch! Je wilt niet weten hoeveel testen er hier doorheen gingen haha. Als de test vanmiddag weer een streep geeft lijkt het me duidelijk hoor. Ik was trouwens echt een middagtester, mijn testen waren in de middag altijd een stuk donkerder. Ik kom vanmiddag even spieken, ben wel heel benieuwd. Succes!
Ik heb een keer na 3 uur postief getest en ik was zeker zwanger...had alleen te vroeg getest(volgens mij was ik toen 9dpo).....ik wil je geen.valse hoop geven(blijf realistisch)maar het kan zo zijn dat je zwanger bent...hoop dat je daadwerklijk zwanger bent😀👍
ik ben toch ook wel positief hierover hoor, kruidvat heeft tegenwoordig langer nodig. En ik zag de mijne na een kwartier toch ook echt duidelijker als daarvoor! En was dus positief
Tja beide testen zijn na afleestijd pas positief geworden. Die mag je dus niet meet aflezen. Ik zeg hiermee niet dat je niet zwanger bent, maar ik zeg ook niet dat je wel zwanger bent. Er is maar 1 optie: Nogmaals testen en binnen 5 minuten aflezen en een foto maken. Staat er binnen de 5 minuten een (lichte) streep (die daarna vaak donkerder wordt) dan ziet het er al goed uit
Alas er helemaal geen HCG in je urine zit krijg je toch helemaal geen streepje lijkt me? Ik kreeg na uren nog steeds geen streepje met de kv2v5 hoor toen ik niet zwanger was.... dus ik vind het er hoopvol uitzien
Zojuist nog 4 kruidvattesten en een clearblue wekenindicator gehaald.. Gezien jullie tips ga ik om 17u nog een kruidvat test doen en morgenochtend een kruidvat en de clearblue! Hoop ontzettend dat het straks al duidelijker is, nu even hard aan het werk om m'n gedachten ergens anders op te zetten haha Wordt vervolgd..
Ik duim ook voor je! Ziet er wel positief uit hoor! Bij mij blijven ze gewoon omo-wit, ook na een half uur (of 3 dagen, haha).
Ik lees hier steeds over een indroogstreep maar een indroogstreep is toch niet roze. En daarbij meid ik heb me maar 3 x echt zwanger gevoeld en toen was ik het ook. Dus ik denk toch echt dat je zwanger bent..