Goedemorgen, Ik heb zojuist een action test gedaan maar er was zeg maar urine doorgelopen op de bovenkant van de teststrip. Ik heb toen het plastic "raampje" er af gehaald zodat hij verder door kon lopen. Er kwam een streep die ook roze is maar niet helemaal gelijk is, onder in de streep zit meer kleur. Krijg hem ook niet helemaal goed op de foto maar hoop dat jullie kunnen zien wat ik bedoel. Heb geen testen meer in huis dus moet wachten op morgen. Wat denken jullie? Foutieve test of positief?
Ja ik zie het streepje , maar zou mss toch als je kan wachten tot morgen opnieuw testen of vlug naar winkel of apotheek lopen om vanavond te testen. Begrijp je verwardheid
Ik zou opnieuw testen en even urine opvangen en de test daar in doen ipv direct in de straal. Ik durf deze niet positief te noemen (zeker omdat je pas 3 dagen na start lh piek sex hebt gehad wat de kans erg klein maakt).
2 dagen na m'n lh piek was dat. Ik noem hem zelf ook niet positief, meer omdat de bovenkant nat is geworden. Vind het alleen wel apart dat er dan een roze streep komt. In ieder geval reden om nog eens te testen En dan idd even opvangen.