Action test vals positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kimstar, Mar 31, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimstar

Kimstar Lid

Jan 26, 2023
    23
    5
    3
    Female
    Goedemorgen,

Ik heb zojuist een action test gedaan maar er was zeg maar urine doorgelopen op de bovenkant van de teststrip. Ik heb toen het plastic "raampje" er af gehaald zodat hij verder door kon lopen. Er kwam een streep die ook roze is maar niet helemaal gelijk is, onder in de streep zit meer kleur.
    Krijg hem ook niet helemaal goed op de foto maar hoop dat jullie kunnen zien wat ik bedoel.

Heb geen testen meer in huis dus moet wachten op morgen.

Wat denken jullie? Foutieve test of positief? 20230331_111052.jpg 20230331_111132.jpg

2. Oliviastress

Oliviastress Actief lid

Nov 27, 2022
    247
    92
    28
    Female
    Ja ik zie het streepje , maar zou mss toch als je kan wachten tot morgen opnieuw testen of vlug naar winkel of apotheek lopen om vanavond te testen. Begrijp je verwardheid

Kimstar likes this.
  3. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,710
    7,188
    113
    Female
    Ik denk positief.

Kimstar likes this.
  4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,916
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou opnieuw testen en even urine opvangen en de test daar in doen ipv direct in de straal.

Ik durf deze niet positief te noemen (zeker omdat je pas 3 dagen na start lh piek sex hebt gehad wat de kans erg klein maakt).

Kimstar likes this.
  5. Kimstar

Kimstar Lid

Jan 26, 2023
    23
    5
    3
    Female
    2 dagen na m'n lh piek was dat.
    Ik noem hem zelf ook niet positief, meer omdat de bovenkant nat is geworden. Vind het alleen wel apart dat er dan een roze streep komt. In ieder geval reden om nog eens te testen:D
    En dan idd even opvangen.

6. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk wel positief..

Heb je vandaag nog getest?

Share This Page