bedankt voor jullie antwoorden, in ieder geval goed om te lezen dat ik niet de enige ben die zich dit afvraagt Als ik het goed begrijp kan het dus best zijn dat ik gerust nog een paar dagen kan wachten en toch gewoon een ei kan krijgen. Mocht ik nu geen posi ovu test krijgen, betekent dit dan ook dat ik dan geen eisprong zou hebben, of kun je dat dan weer niet zeggen?
Idd, ik had mn ei 2 weken geleden moeten hebben. Daarom gebruik ik ovutesten en temp ik om beter inzicht te krijgen maar 't is niet gemakkelijk
Misschien kan je ook tempen, zo weet je zeker of je wel een eisprong hebt. Weliswaar stijgt die na de eisprong maar dan weet je tenminste of die geweest is. Ik heb altijd negatieve ovu testen maar mn temp van vanmorgen hoog. Als die de komende dagen nog hoog blijft weet ik dat ik mn ei gehad heb en de ovu testen misschien niet goed gedaan. Misschien heb ik een korte piek ofzo of misschien had ik 2 keer moeten testen, een keer overdag en een keer 's avonds. Het is zo vervelend , je rekent er toch op dat die testen werken zucht..
Bij de goedkopere matcare testen wel...de dure cleare bue enzo zeggen dat het niet uitmaakt maar ik merkte wel verschil...Me LH piek vond ik voorheen altijd pas om 18.00 uur als ik thuis was en daar teste
Nou vandaag weer een hele hele lichte streep... Vind het echt raar, nog maar hoogstens 13 dagen voordat mijn ongi er aan komt... Hoe kort mag je LF minstens zijn om toch een goede innesteling te kunnen hebben?
ik heb net ook weer getest ik ga het voortaan sávonds doen ipv sóchtends denk toch wel dat t scheelt want hij is nu iets donkerder dan vanochtend maar zeker nog niet positief zucht
Dan heb ik nog tijd... Ik test ook altijd 's avonds, als ik thuis kom van mijn werk... Stom he dat de testen dan toch niet altijd positief worden, we proberen ze niet voor niets en willen toch resultaat Als ik mijn ei deze maand niet vind, dan ga ik ook tempen, ben deze week ziek, had vant weekend bijna 40 gr dus nu zou mijn temp toch geen zin hebben gehad Hopelijk krijgen we toch nog positieve testen, wel zo handig!
hi parels idd als je ziek ben heeft je temp geen zin, ik doe de ovu testen + tempen.Maar we willen idd allemaal een bevrucht ei alleen t wachten duurt zolang...zucht het wachten op een ei en het wachten op een positieve test....en als je dan zwanger ben ken je weer niet wachten tot de baby geboren is hahahaha wachten ,wachten en nog eens wachten
Zo te lezen ben ik dus niet de enige met verwarring haha. Ik ga volgende maand ook maar tempen. Maar zit nu te wachten op mijn menstruatie... Die is er nog steeds niet, weet ook niet wanneer ik die kan verwachten, want ik weet niet wanneer mijn eisprong was. Niet handig haha...
ik heb nu 2 dagen een temp verhoging dus waarschijnlijk wel al mn ei gehad. Jammer dat ik het gemist heb. De ovu testen werken niet voor me. Volgende keer beter maar met die van clear blue dan maar...
Weet iemadn hoe het dan komt dat de ovu testen niet werken? Zouden we dan beter 2 keer per dag moeten testen? Maar je lh piek blijft toch wel langer dan 24 uur zichtbaar, adners zouden toch heel veel vrouwen dit probleem moeten hebben?
Heb gisteren een test gedaan, die was negatief. Ik ga volgende maand gewoon wat langer door met de ovu-testen en dan maar tempen. (Het stomme is dat ik mezelf beloofd had niet te gaan stressen. Maar ongemerkt ben je er toch wel heel erg mee bezig.)
ik weet niet hoe het komt, miss had ik 's avonds moeten testen ipv 's morgens.. miss heb ik een korte LH piek. Ik zoek zelf nog antwoorden want het is wel vervelend als je erop rekent en dat het dan niet werkt. De temp methode werkt wel voor mij maar ja dan weet ik het te laat...
Ja ik weet hoe vervelend het is dat je erop rekent, maar dat je er eignelijk geen baat bij hebt omdat het toch niet werkt... Heb je wel een constante cyclus normaal, want dan kun je er een beetje van uit gaan dat het steeds hetzlefde ritme is en kun je vooruit bereken wanneer je ei komt.
je kan hem missen ja. gemiddeld is de piek 24 uur...soms korter. Als ik een bijna posi test had dee ik er nog eentje een halve dag later. Maar als je ziek bent geweest...en met 40 graden behoorlijk ziek...kan je ei ook later springen...id deze cyclus wat langer dan normaal.
Ik had ook maar een keer een dikke streep per maand. En dan vaak 12 uur later al niet meer. Heb dus maar een korte piek. Dus je kan voor de zekerheid als hij wat donkerder wordt, 2 testen per dag doen.
Nou misschien is dat het dan wel, begon een beetje te twijfelen aan me lichaam, dacht misschien heb ik dan wel gewoon nooit eisprong... Maar misschien heb je gelijk en komt het doordat ik ziek ben geweest... Wachten maar rustig af, enne volgende maand dan maar sommige dagen 2 keer testen, bedankt!
Ik heb deze rond ook voor het eerst ovu testen gebruikt maar kwam niet verder dan een licht streepje terwijl ik met tempen wel een eisprong had, alleen paar dagen later dus ik had er ook niet veel aan. volgende ronde beter!